System odvahy je neuvěřitelně zajímavá věc. Můžeš i s míň vojáky vyhrát, pokud zvolíš správnou strategii. Funguje to asi tak( Total war),že ti rodí občas generál, kterého přiřadíš k jadnotce. Takový generál má například "rank" 3, to znamená zhruba že neuteče před trojnásobnou přesilou. Přiřazením k jednotce získá každý voják rank o jeden stupeň menší, tedy 2. Tím že generál vyhrává bitvy se mu rank pomalu zvětšuje(max9), a tím se zvyšuje i odolnost vojáků. Mimo to vojáci pokud v bitvě zabijí hodně protivníků, získávají sami zvýšený rank. A naopak, když uteče z boje( ve hře nemusí padnout, ale prostě zdrhne) se rank za každý útěk o jeden sníží. No a systém únavy, ten funguje tak,že se bojuje třeba v horách, a kdo útočí z kopce dolů má výhodu, nebo kdo jde z lesa ji má taky.Když chodíš s vojskem po mapě( jsou dvě rychlosti),tak se moc neunavíš, ale když utikáš a třeba do kopce, tak jsou tak unavení, že začnou taky utíkat z boje.A unaví se i dlouhým bojem. Doporučuji ti si tuto hru zahrát, já sem z ní byl nadšený a reálnější strategii sem neviděl. Těch možností co poskytuje, se nedá vůbec s AOE srovnat. V AOE jsou jednoduchý počty , kdo natěží víc surovin vyhraje, pokud to teda nehraješ jak pako. A s tím sekáním obrazu, zkus si zahrát proti všem soupeřům na 200 lidí a uvidíš co to bude dělat. To ale vyhraju jen v lese a na třetí obtížnost, jinak mě utlučou čepicama.