Age of Empires 3 na enginu Half-Life 2?

Diskuze čtenářů k článku

xshot  |  14. 04. 2005 15:50

Zdá se mi že po živě začalo už i doupě používat tzv. Bulvarizátor nadpisů. To že AoE3 bude využívat vlastností fyzikálního enginu Havok, který byl použit také v HL2, neznamená, že AoE3 poběží na Source Enginu.. Jinak se mi zdá že jsem tohle četl už pěkně dávno v preview na AoE3.

 |   |  Odpovědět
shotx  |  14. 04. 2005 15:58

Jo to je fakt neskutecny!!! UZ ME TO TAKY SERE!!!!

NO CO HLAVNEZE KAZDEJ KLIKNE NA NADPIS ZE??? Buzny

 |   |  Odpovědět
xshot  |  14. 04. 2005 15:51

Zdá se mi že po živě začalo už i doupě používat tzv. Bulvarizátor nadpisů. To že AoE3 bude využívat vlastností fyzikálního enginu Havok, který byl použit také v HL2, neznamená, že AoE3 poběží na Source Enginu.. Jinak se mi zdá že jsem tohle četl už pěkně dávno v preview na AoE3.

 |   |  Odpovědět
drak  |  14. 04. 2005 16:31

Už i starý AOE 2 je v určitých situacích nehratelný( 8 hráčů po 200 lidech na plný detaily, barton 3200, ati 9500). Tak si zas hovno zahraju, hlavně že budou lítat graficky pěkně šípy . Hratelnost bude už ohraná, takže asi nic novýho. Jako normálně, uplést z hovna bič.

 |   |  Odpovědět
Arthur  |  14. 04. 2005 22:35

Ehm na grafice u AoE 2 vůbec nezáleží protože je to 2D :) takže ti to pojede stejně na např Rive TNT tak na Geforce 6800 :)
u AoE 2 záleží nejvíc na cpu a Ramkách a conexi (ping)
navic mět v 8 hráčích a všichni pop 200 se mi teda nikdy nestalo :)
btw nelagovalo mi to ani na celeronu 1100 SDR 192MB :)

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2005 23:45

Tam byl vzdycky problem s tim nejslabsim. A kupodivu to padalo tem ostatnim Jinak 8 hracu bez problemu, pokud meli vsichni procak okolo 800MHz.

 |   |  Odpovědět
S.  |  14. 04. 2005 22:36

Jo s tím rozdílem že s tímhle bičem ale nezapráskáš, jenže to čekáme všichni :(

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A