Alice: Madness Returns – bacha, Alence hráblo! (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 20

Diskuze k článku

Kit  |  22. 04. 2013 19:55

Pomůže mi někdo? nevím jak mám nastavit aby mi šlo hrát na gamepadu mám ho funkční hraju na něj jiné hry . Hru mám koupenou ale nevím jak mám nastavit gamepad prosím radu :( Děkuju předem :)

 |   |  Odpovědět
LeBachor  |  17. 07. 2011 13:57

Tak já teda vážně nevím - mám relativně VELMI solidní sestavu, všechen soft originál, Alenka samozřejmě také oriiginál, nicméně takovou HRŮZU jsem už dlouho neměl v počítači. Grafika, atmosféra a filmy jsou úžasné a kvůli tomu jsem si hru pořídil. Jenže hra je plná bugů a má příšerné ovládání - konkrétně mám na mysli například aktivaci ochranného deštníku, který se mi prostě nedaří vytáhnout ani za nic na světě, respektive si to dělá co chce i když ho nadefinuju na jinou klávesu. Takže prakticky každý souboj je úplná beznaděj. Checkpointy jsou nevyvážené a vzhledem k některým hodně obtížným pasážím, kdy musí člověk znova a znova procházet náročné a zdlouhavé úseky hra velmi rychle přestane bavit. Ale ani to by nevadilo, obtížnost hry není nikdy na škodu. Nejhorším problémem je totiž zamrzání - totální. Zasekne se obrazovka, z reproduktorů se ozve nekonečné a nepříjemné bzučení a pomůže jen reset počítače. Hra je nedodělaná, nevyladěná, neoptimalizovaná. O oficiálním patchi nikde ani zmínka, ale hlavně že se dá koupit deset triček na webu autora Z Alenky mám rozpačitý pocit - hodně jsem se na ni těšil, i teď bych si ji rád zahrál, ale obava z toho, že se zas budu někde hodinu škrábat na plošinu a hra zamrzne mě zcela odrazuje. Toho času mám v počítači asi sedm dalších her, vše originál a s žádnou jinou tyto problémy nejsou. Do doby než vyjde oprava tuhle hru ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

 |   |  Odpovědět
alena alena alena...  |  17. 07. 2011 16:15

Je pravda, že bugů je dost a dost, taky bych uvítal patch, ale hra mi třeba vůbec nezamrzá, nepadá, takže může bejt problém jinde - u PC hardware, ovladače atd...a pokud jde o ten deštník, tak jde aktivovat jenom ve focus režimu. Jinak mě alena dost bavila - oproti hrám, co teď vycházej je aspoň v něčem originální.

 |   |  Odpovědět
Tomas  |  10. 01. 2012 16:39

tyjo to mne taky pekne, nastvalo mam problem jenom s tym destnikem nevim jak dal nejde to aji ve focus rezimu je to paradni hra chtel sem si to dohrat zajimalo by mne esi de nejak udelat ze bych to dohral az na org.

 |   |  Odpovědět
Gyrxiur  |  28. 06. 2011 19:44

este ze som si tu hru nekupil a najprv ju skusil piratsku, vacsiu piovinu som v zivote nehral, spracovanie, hratelnost, ovladanie, vsetko na hovnes

 |   |  Odpovědět
esmo  |  03. 07. 2011 15:21

tak to zkus na konzoli nebo si porid gamepad k pc :) se pak nemuzes divit jake to ma ovladani :)

 |   |  Odpovědět
Cronos  |  04. 07. 2011 16:47

Gamepad k PC? A na motorku volant? Muhehehehehe.

 |   |  Odpovědět
esmo  |  04. 07. 2011 20:43

no ano k pc gamepad :) ti chudaci co hraji fifu a jine sporty na klavesach by si to mohli poridit...fakt jim to pujde lip :) totez plati i o skakackach :)

 |   |  Odpovědět
AG  |  27. 06. 2011 11:47

Dobre, dobre, skakanie a boje sa po case dost opakuju, ale aj tak.

Kedy vysla naposledy takato hra, ktora by bola naozaj vizualne a spracovanim zaujimava? Spominam si iba na originalnu Alice.

Taketo hry treba jednoznacne podporovat. Je velmi zle, ze vacsina recenzii na Alicu je takto negativna. Co si povie EA? No, tak ludia nevedia ocenit farebnost a sibnuty level dizajn, tak dobre, budeme teda dalej robit iba klony COD a kazdy rok novu FIFA.

Keby som mal peniaze, tak si kupim 30 kopii Alice iba preto, aby som podporil McGeeho v tvorbe dalsich takychto hier. McGee dal dokopy vyvojarsky tim v Cine (!) aby mohol urobit dalsiu Alicu...

Len tak pre zaujimavost, hral som Alicu vyse tyzdna a bavil som sa stale... Potom (teraz) po dohrani som si nainstaloval Battlefield BC2 a to je proste hnus. Radsej jednu Alicu, aj ked sa uplne nepodarila, ako 100 dalsich COD clonov.

Dufam ze budu dalsie taketo produkty, aspon raz za 5 rokov a nie za 10.

 |   |  Odpovědět
AG  |  27. 06. 2011 11:56

A aby som sa doplnil, tak mne hra napocitala hraciu dobu 17 hodin a okrem predposlednej casti, ktora sa dost vliekla, som sa bavil stale Hlavne tym, ze som sa pozeral okolo seba a vsimal si detaily Aj ked to nie je take dobre ako McGee's Alice, urcite je aspon v mojich top20.

Pravda ale je, ze som kedysi fusoval do level designu a tak toto viem ocenit. Je mozne, ze vacsinu hracov to tak nezaujima. Na druhej strane, pouzivatelske recenzie AMR su ovela pozitivnejsie nez vacsina profesionalnych recenzii. Myslim, ze AMR si treba uzivat, nie len mechanicky z levelu do levelu.

 |   |  Odpovědět
Aclick  |  27. 06. 2011 12:19

taky jsem skončil na 17 hodinách a nechápu jak to mohl recenzet dohrát za 10, asi nedohrál...

jinak z recenze je cítit negativní zaujetí, způsobení tím, že autor hrál asi všechny hry na světě a tak ho už nic nepřekvapí, všechno ho nudí, ale jaksi si neuvědomuje, že běžní hračí jsou na tom jinak

za co si zaslouží takhle hra pořádnou kritiku jsou ale naprosto debilně rozmístěné checkpointy, kolikrát jsem se nestačil divit, jak daleko zpátky mě hra šoupla, nebo jaké zbytečné úseky bylo nutné opakovat, nehledě na to, že hra se ukládá automaticky, takže se mi někdy proti mé vůli uložila, když jsem měl málo života, což pak způsobilo obrovské potíže v následujícím souboji

 |   |  Odpovědět
Jan Morkes  |  27. 06. 2011 16:57

Za dobu hraní se omlouvám. Byl to odhad, přestal jsem sledovat čas (hrál jsem ji po večerech), hodně restartoval a nevšimnul si, že je to někde ve hře uvedeno. 10 hodin byl odhad pro šikovnější a bonusy moc nehledající hráče.

Co se týče zaujetí, recenze je zaprvé vždycky subjektivní, zadruhé mi můžete vyčítat, pokud někde argumentuju špatně. O Alence jsem přemýšlel docela dlouho. Zaujetí bylo přesně opačné, než říkáte. Autor se na hru těšil, dokonce si kvůli ní přečetl i původní Alenku a celkem se i solidně bavil, ale když si dal na stůl všechny pro a proti, výsledkem je, že je to opravdu trochu neučesaná hra.

Checkpointy byly většinou v pohodě (záleží, kde člověk spadne), jen před souboje s "bossy" bylo zpravidla nutné absolvovat delší úsek hry.

 |   |  Odpovědět
AG  |  27. 06. 2011 21:17

Mozno to je to zaujatie Ked sa clovek prilis tesi, tak sa moze len sklamat. U hier to plati urcite.

Ja som velky fanusik prvej Alice a mal som nutkanie si ju zahrat pri cakani AMR, ale radsej som to nerobil. Vacsina dnesnych hier je proste odpad a bolo jasne, ze AMR s najvacsou pravdepodobnostou nebude tak dobra, ako AMGA. Hlavne ked to urcite nemohlo mat taky rozpocet, ako velke strielacky, od ktorych sa caka odbyt 10 milionov kusov. Takze som sa na to tesil len velmi opatrne...

Napriklad velmi nechapem, ako moze niekoho nenadchnut vzdusny zamok z kariet Ked vacsina hier dnes vyzera jedna ako druha, priklad -> www.cracked.com ...

Pravdu povediac, takto sibnutu hru by som chvalil aj keby bola o polovicu horsia, len preto, ze vobec vysla a dokonca u EA.

Inak, po dohrani som sa pozrel do extras a lepsie si pozrel vsetky tie prisry zblizka. Myslim, ze naozaj v malo hrach sa vyskytuje skrutka-vazka.

BTW v hre su dalsie 4 zbrane, vedeli ste? Su sice skoro rovnake ako tie standardne 4, ale maju trochu ine ucinky. Takisto sa Alica moze obliekat do roznych hadrov, ktore jej tiez davaju rozne bonusy (alebo negativne bonusy).

Je tam vela takych milych schovanych veci, ktore ukazuju, ze sa na tej hre fakt pracovalo. Preto ma stve, ze ju takto zhadzuju recenzie, ked sa hra len rychlo preleti. AMR ma stylom blizsie k Shadow of the Colossus nez Call of Duty.

 |   |  Odpovědět
AG  |  27. 06. 2011 21:29

Este dodatok. Vykradanie postav z Alice tak posobi preto, ze je to sequel (v AMGA bolo priamejsie spojenie). A za druhe... Poznate tento film? www.csfd.cz ...

 |   |  Odpovědět
Jan Morkes  |  28. 06. 2011 00:12

Jak je uvedeno v recenzi, Alice Madness Returns považuju za řemeslně dobře udělanou hru. To však nic nemění na tom, že ta "šílenost" je opravdu jen hraná a opravdu šílená hra prostě nemůže být klasická žánrovka (stejně jako videa, která chválím, musí být divná hra opravdu něčím zvláštní a specifická - a to je Alenka opravdu jen kulisami).

Myslím si, že hry jsou už dostatečně daleko na to, aby nad nimi nebylo nutné držet ochranitelskou ruku. Pokud je hra drsná jen naoko, je nutné to říct. Ne to zamlčovat a říkat, jak je to šílené. I tak se vám hra může velice líbit. Ale to je v textu jasně uvedeno.

 |   |  Odpovědět
bob  |  28. 06. 2011 09:44

Nerozumím řeči tvého kmene.

 |   |  Odpovědět
ghost  |  27. 06. 2011 13:23

B BC2 že je hnus?! Tobě pak není pomoci maďare....

 |   |  Odpovědět
Karliczek  |  27. 06. 2011 13:49

Přesně tak a jinak ta Alice to je fakt něco strašnýho horší hru jsem v životě nehtrál

 |   |  Odpovědět
esmo  |  03. 07. 2011 15:20

pozor :D ted jsme se dotkli citliveho tématu pro nektere lidi :D urazily jsme BC2 xDD
obe hry jsou suprovy a vubec nechapu proc se nekdo u diskuse k teto hre zminuje o BC2....to jsou tak odlisny styly her D: vic se to lisit nemuze :D az vyjde MW3 a bude recenze na nej, tak tam tahejte Battlefield :) sem ale no...je to ostuda kdyz se kvuli tomu nekdo durdí :)

 |   |  Odpovědět
ss  |  04. 07. 2011 13:10

Jo no, takova mr.dka jako je BC2 se s tímhle nedá srovnávat

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor