Alien: Isolation - když Vetřelci zase straší

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 2

Diskuze k článku

Smash!  |  13. 01. 2014 02:45

Vetřelec vždy bude ať už s jakoukoli úspěšnou nebo neúspěšnou herní adaptací naprostý unikát, jeho filmové ztvárnění bude vždy pravděpodobně tím nejepičtějším čemu se nám fanouškům mohlo kdy dostat. A to díky takovým filmovým kapacitám jejichž jména jsou např. režiséři: Ridley Scott, James Cameron, David Fincher a především přední výtvarník a umělec pan Hans Rudolf Giger, známý též zkráceně jako H.R. Giger (tvůrce samotného designu vetřelce).

Chtěl bych sám za sebe říci, že tak úplně nezáleží na úspěchu her které tuto tématiku jakkoliv dále rozšiřují, bohužel se ale přesto obávám, že určitou měrou i tato forma (herního) provedení svým způsobem do značné míry ovlivňuje pověst samotné značky resp. Vetřelce jakožto filmové klasiky, což nepochybně není dobře.

 |   |  Odpovědět
Michal III  |  13. 01. 2014 00:00

Z Aliens CM si pametam 2 veci. Totalne odsrany boss fight na konci a level kde som siel kanalom a nemal ziadnu zbran a prakticky jediny level co mal nejaku atmosferu. Dufam ze skutocne za celu hru nebudem mat jedinu zbran a ze to bude cista utekacka. Taku hru by som si skutocne vychutnal lebo vacsina horrorovych hier straca caro len co vezmete do ruky prvu zbran.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor