Alien: Isolation byl vyvíjen tak, aby jej chtěli hrát i samotní vývojáři

vytisknout velikost písma
Těšíte se na připravovaný hororový titul z univerza Vetřelců, kterého se zhostí Creative Assembly? Rozhodně to má důvod.

Celá myšlenka titulu totiž byla postavena na tom, že ještě nebyla vytvořena hra s licencí Vetřelců, kterou by si vývojáři z Creative Assembly chtěli zahrát. Proto se rozhodli do toho skočit osobně.

Prozradil to vedoucí projektu Alistair Hope v rozhovoru pro MCV. Největším problémem většiny titulů značky prý bylo využití filmu Jamese Camerona z roku 1986 jako předlohy. Filmu, který byl o čiré akci. Creative Assembly se vrací k původním snímku Ridleyho Scotta, který byl postaven na prvcích survival hororu.

Hry posledních let se vždy dívali na film od Jamese Camerona, což byl vlastně takový Vietnam ve vesmíru,“ řekl Hope. „My jsme ale velcí fanoušci prvního filmu. A nyní, když má licenci Sega, je to pro nás příležitost.

PC | PS4 | Xbox One | Akce | Preview

Alien: Isolation - když Vetřelci zase straší

Tvůrci chtějí ve hře docílit pocitu nevyhnutelného konce, který by neustále hráče obklopoval. Množství hororových her jsou jen pár kroků od toho, aby se zvrhly v Gears of War, přitom stačí tak málo pro vytvoření opravdového tíživého zážitku.

Vetřelec v naší hře používá sluch, zrak i čich, a reaguje podle vyvíjející se situace,“ dodal Hope. „Je to pokaždé jiné. Největší strach máme, když vytvoříme nové prostředí ve hře a vhodíme tam Vetřelce. Protože nikdy nevíme, co udělá.

Alien: Isolation vychází ke konci letošního roku pro PC, PS4, PS3, Xbox One a Xbox360.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 18 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A