Aliens: Colonial Marines má být hlavně o týmové spolupráci. To už víme. Znamená to tedy, že máme očekávat podobný systém jako v Brothers in Arms? Ani náhodou. Gearbox se snaží titul zpřístupnit co největším masám, proto v něm nebudete mít členy týmu vůbec pod kontrolou.
"Podle mého názoru si lidé často říkají 'hej, dělají na tom ti lidi, co udělali Brothers in Arms, určitě do hry zakomponují ovládání týmu a podobně'," řekl Brian Martel, spoluzakladatel Gearboxu. "Problém je, že vetřelce dost těžko obklíčíte."

Členové týmu mají hrát důležitou roli - určitě vám nebude jedno, pokud jednoho z nich ztratíte. Nebudete jim však moci rozdávat povely.
"Ve skutečnosti jsme hru chtěli udělat co nejpřístupnější," řekl šéf Gearboxu, Randy Pitchford. "Není naším cílem vytvořit komplikovaný interface. Nechceme tam mít výpis příkazů, nemusíte přemýšlet strategicky... Na vetřelce strategie neplatí."
Zdroj: OXM
- známé filmové kulisy
- originální ozvučení
- zbraně a jejich upgrade
- co-op až pro 4 hráče
- netradiční multiplayer
- umělá demence
- krátká herní doba
- nezáživná dějová linie
- nudné přestřelky proti lidem
- obstarožní grafický kabátek
- celková nedotaženost