Aliens: Crucible od Obsidianu měl být takový "strašidelnější Mass Effect"

Colonial Marines rozhodně nebyl jediný nadějně vypadající projekt, který to nakonec nedotáhl na výsluní.

Poslední dobou vyplouvají na povrch nadějně vypadající zrušené projekty a zatímco studio Creative Assembly se postaralo o skvělý horor z univerza Vetřelců, Obsidian pracoval na akčním RPG s přízviskem Crucible. 

"Bylo smutné zrušit Alies: Crucible, ale nemusíte z toho vinit Segu," nechal se slyšet scénárista Chris Avellone. "V zásadě to mohlo být takovým mnohem strašidelnějším Mass Effectem. Všichni vývojáři, kteří na projektu pracovali, z toho byli nadšení. Byl to hodně zajímavý prototyp. Sega to ale nakonec ukončila."

Původní myšlenka hry spočívala v tom, že se skupinka vědců a vojáků vydá na nehostinnou planetu, kde při vstupu do atmosféry kvůli její nestabilitě rozprchnou po celém povrchu. Úkolem tak mělo být především přežití a nalezení možnosti z planety rychle vypadnout. Stěžejním prvkem hratelnosti pak měla být hutná atmosféra a především nepředvídatelnost Vetřelců, kteří se mohli objevit kdykoliv, i během konverzací. 

Koncept tedy vypadal více než zajímavě a kdo ví, třeba se jej jednou ujme nějaké studio. Obsidian každopádně v tuto chvíli pracuje na sci-fi RPG The Outer Worlds.

Váš názor Další článek: Nová verze modu NaturalVision pro GTA 5 dělá ze hry grafický skvost

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,