Finské Rovio s Angry Birds doslova narazilo na zlatou žílu. Lidé rozlobené ptáky prostě milují, díky čemuž je už sežene snad na každé myslitelné platformě. Ale víte, jak je to s lidskou povahou - když máte hodně, chcete ještě víc.
A tak je to i s Roviem, které chce expandovat do Číny, aby tak prorazilo hranici jedné miliardy fanoušků. Firma, která v minulosti vytvořila 51 her, nyní vsází vše na jednu hru a nehodlá ze své strategie ustoupit.
"Vsázíme vše na Angry Birds," řekl Peter Vesterbacka, šéf Rovia. "Chceme být první zábavní značkou s miliardou fanoušků. Bude nám to trvat asi rok nebo dva. Příští rok chceme být vedoucí zábavní značkou v Číně."
"Myslíte si, že můžete tvořit jeden hit za druhým. Víme, jak je to těžké, proto se zaměřujeme čistě jen na Angry Birds."
- Smysl pro humor
- Spousta úrovní
- Chytlavá hratelnost
- Jednoduchá, hezká grafika