PC | Akce

Ani samotní tvůrci neví, jak Bioshock Infinite skončí

Ken Levine nechává svůj tým úmyslně na pochybách. Chce znát jeho reakci.

O příběhu Bioshock Infinite se toho sice zatím moc neví, nicméně jak prozradil Ken Levine, tvůrce série, neznají podrobnosti ani členové jeho týmu. Levine jim je údajně odpírá úmyslně, to aby zjistil jejich reakci na různá překvapení a dějové zvraty.

"Chci si to nechat pro sebe, abych mohl vidět reakci týmu," řekl Levine v rozhovoru pro PSM3. "První dojem lidí je velmi důležitý, protože se už nikdy nedočkáte stejné reakce od někoho, kdo danou věc viděl podruhé."

Jeho rozhodnutí prý není v rámci týmu příliš populární. "Myslím, že se kvůli tomu tým cítí tak trochu frustrovaně. Nechci, aby znali příběh hry, jenže oni stále chtějí dokument, ve kterém by byl celý děj popsán dopodrobna."

"To rozhodně neudělám. Takhle naše věci hráčům nepředkládáme. Nevydáváme dokument. Příběh je relevantní jen způsobem, jakým ho prezentujete, ne tím, jaké jsou jeho detaily."

"Nechci příběh zveřejnit formou dokumentu, protože to podle mě potom není herní příběh - je to pro nás jakási osnova či nákres, že kterého příběh stavíme."

Trochu netradiční způsob vývoje, není-liž pravda.

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Otevřená FPS
Výrobce: Irrational Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 26. března 2013
  • Uvěřitelný a živý svět
  • Strhující příběh
  • Inteligentní témata
  • Elizabeth
  • Pestrá hratelnost
  • Místy moc akce
  • Občas ztráta tempa
Diskuze (1) Další článek: Tvůrce Minecraftu by se chtěl podílet na vzniku Psychonauts 2

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,