Arcatera aneb co dělá eRPéGé eRPéGéčkem?

Taky si myslíte, že pořádných RPG není nikdy dost? Taky si myslíte, že tento žánr přes značnou snahu Bioware/Black Isle upadá? Taky si myslíte, že je třeba, aby na zem sestoupila nějaká modla, nějaký spasitel, který tento kdysi nejoblíbenější žánr vynese zpátky tam, kam náleží?
Arcatera aneb co dělá eRPéGé eRPéGéčkem?
Taky si myslíte, že pořádných RPG není nikdy dost? Taky si myslíte, že tento žánr přes značnou snahu Bioware/Black Isle upadá? Taky si myslíte, že je třeba, aby na zem sestoupila nějaká modla, nějaký spasitel, který tento kdysi nejoblíbenější žánr vynese zpátky tam, kam náleží?

Asi nejvíc potěšujícím faktem je, že na příběhu a vůbec celém světu se prý pracuje už víc než deset let. To by mělo Arcateře dál úplně jiný rozměr. Dějiny světa spolu s jeho legendami budou dopodrobna zpracovány, každá NPC postava bude skutečně unikátní. Bude mít své dějiny a svoji pevnou roli v příběhu. Každé místo, které ve hře navštívíte bude rovněž něčím unikátní a vůbec celý design hry bude velmi dopilovaný.

Vaším úkolem bude vyšetřit brutální vraždu. Proti vám nebude stát pouze rafinovaný vrah, ale hlavně tří týdenní limit, ve kterém to musíte stihnout vyšetřit. Nemusím připomínat, že díky propracovanosti postav bude velmi záležet na dialozích, které budou velmi pestré a spletité (tedy žádný Planescape Torment).

Ani po grafické stránce se autoři za plod své desetileté práce nemusí stydět. Do detailů vymodelované 3D prostředí nenechá nikoho na pochybách, že to myslí s Arcaterou vážně. Tak trochu mi Arcatera připomíná brilantní Dark Earth a to je jen dobře. Poslední dobrá zpráva je ta, že možná už na jaře…..