Dunky
25. března 2002 • 12:44

Nikdy jsem žádnou on-line hru tothoto typu nehrál jak je to konkrétněs Asheron§s Cal? To se kupuje normálně krabicová hra která se spojuje s nějakým serverem, nebo se platí registrace uživatel na serveru či jak to je? POradí mi někdo ??
Díky

Khaido
25. března 2002 • 12:44

Jestli bude v RPG něco revolučního, tak Neverwinter Nights. Kromě vlajících vlasů ve větru, zrcadlových odlesků na brnění, tekoucí vody jsou další možnosti ve vytváření vlastních světů. A bez měsíčních poplatků! viz. http://neverwinter-nights.cz

Khaido
25. března 2002 • 12:44

PS: to nebyla reklama, ale protření zraku

Khaido
25. března 2002 • 12:44

PS2: ácéčko jsem hrál a považuji ho za shit - všichni tam tak legračně pobíhají (hotová groteska)

Pavel Tomasek
13. dubna 2002 • 10:23

No víš oni tam tak pobíhají, protože hodně času zabere zařizování různých věcí. Např vzdělat si na život v AC apod. :)

jestli si AC hral a zacal jako level 1, tak verim, ze ti to pripadlo tezke a nudne a nezabavne. Holt neni to diablo, kde se na slusnou uroven dostane clovek i za 2 dny.

Jak hraju rok a to i 2-4 h denne a sem teprvne level 75 .... max je 126 (oficielne)

Veldhoven
25. března 2002 • 12:44

Cituji: "Co se týká systému odměňování, půjde na to AC2 pěkně od podlahy. Totiž, od levelů. Hráč, který se rozhodne zaútočit na potvoru, která ho svými úrovněmi několikrát převyšuje, získá při jejím úspěšném zdolání mnohem větší odměnu, než kdyby proti ní šel hráč na přibližně stejné úrovni". Tak tohle uz davno funguje napr. v DAOC. Zadna novinka.

Opet cituji:"Také proto, že potvory v AC2 budou, nu, řekněme že hodně jiné. Totiž AC2 bude konečně brát v úvahu i velikosti postav/monster". Opet zadna novinka.

Marne v celem textu hledam jedinou revolucni vec oproti ostatnim existujicim MMORPG.
Zajimalo by mne z ceho autor usuzuje, ze se bude jednat o revolucni zalezitost.

Veldhoven

Milford
25. března 2002 • 12:44

Souhlasim pokud tam nebude Aurora tak to bude prd revoluce.To by vam rekl kazdy revolucionar.

scorp1one
25. března 2002 • 12:44

S tou aurorou, to sa ti podarilo =))
Inak veci tu spominane ako "Revolucia" umoznuju MUE systemy paru(4-6) rokov. V sucasnosti su(hlavne tie lepsie) MUDy v ramci tychto vlastnosti(hlavne AI sveta a (takmer) dokonalej fyziky) na tak kvalitativnej urovni, o akej sa nesnivalo ani AC3 s 2hym datadiskom ;) Takze toto su vlastne samozrejme veci, je trapas ze doteraz neboli implementovane...

Honza Kuneš
25. března 2002 • 12:44

Porovnávat inovace v m multiplayerovkách je vždycky ošidné, protože všechny hry si jsou podobné, ale každá je přitom úplně jiná. AC2 bude revoluční minimálně v tom, že je to první hra z velké trojky mmorpg, která se dočká druhého dílu.

Mao
25. března 2002 • 12:44

A je taky zajímavé, jak skoro každé preview na podle PR "revoluční" hru začíná tím, že se pohaní všechny hry předcházející! Autor si asi v úvodu článku ("zabij - seber - prodej - kup lepší -> zabij - seber - prodej - kup ještě lepší") spletl offline a online hry!
Tady někdo naletěl na bludy PR agentur nebo pouze přeložil nějaký leták od tvůrců AC2...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Jan Horčík
25. března 2002 • 12:44

nu... je to osidne, pravda, lec z meho subjektivniho hlediska bude ac2 revolucni uz kvuli tomu grafickemu zpracovani (videa me vskutku uchvatila).

Mao
25. března 2002 • 12:44

Hrál jsi DAoC?

Určitě si přečtěte

Články odjinud