Assassin's Creed III bude 1,5x větší než Brotherhood

Tvůrci hry se rozpovídali o lokacích, zbraních a novém enginu.
Assassin

O tom, co najdete v Assissin's Creed III, se rozpovídali Alex Hutchinson, creative director, a Francois Pellan, senior producer titulu. Těšit se můžete na zbrusu nové zbraně, gigantické lokace a také na nový engine, který oproti těm předchozím nabídne několik zásadních vylepšení.

Jak jste mohli vidět v traileru a několika screenshotech, bude hrdina k "lovení své kořisti" používat klasický luk, tomahawk a pistole. Při soubojích bude kladen velký důraz na používání dvou zbraní najednou, kromě toho budete moci zvednout mušketu nepřítele a obrátit ji proti němu.

;

Lokace mají jít obrovské, podle Hutchinsona bude rozloha hry 1,5x větší než v případě AC: Brotherhood. Podíváte se do Bostonu či New Yorku, také se projdete po několika menších vesnicích a chybět samozřejmě nebudou ani lesy a horské průsmyky.

Desmond se vrátí - některé z vás to potěší, jiné tento fakt spíše rozladí. Tvůrci mu chtějí věnovat více pozornosti, přičemž se s ním budete muset postavit samotným templářům. Co se multiplayeru týče, má být větší a lepší než kdy dříve.

Hra poběží na zbrusu novém enginu, který bude kromě jiného obsahovat vylepšený systém světel a stínů a také si lépe poradí se zasněženým prostředím. Ubisoft kompletně předělal všechny animace hlavního hrdiny, to aby Connor nepřipomínal nikoho z předchozích her.

Jednou z vychytávek nového enginu má být mechanizmus, díky kterému vám budou při útěku před strážemi někteří lidé otevírat okna či dveře a nabízet dočasný úkryt.

Zdroj: CVG
Dostupné pro: X360, PS3
Žánr: Akce | Stealth akce
Výrobce: Ubisoft | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 31. října 2012
  • Skvělé historické zasazení
  • Zajímavý příběh
  • Nádherné lokace
  • Dlouhá herní doba
  • Spousta zábavných činností
  • Zábavné herní mechaniky
  • Zbytečně jednoduché boje
  • Nekonzistentní začátek
  • Frustrující honičky
  • Spousta chyb