Ač se mnoha lidem zalíbil, nevyužil první Assassin's Creed svůj potenciál naplno - nebo jde alespoň o obecně uznávanou pravdu. Ubisoft každopádně věří, že se ve formuli tichého hašašína zdokonalil natolik, aby se mu naskytly téměř neomezené možnosti.
Řekl to v interview pro CVG Patrick Plourde, game director Brotherhoodu. "Pro mě jako tvůrce je superosvobozující mít tu volnost a zkoušet šílené věci. Vždy je tady možnost změnit časové období. Můžete zachovat jádro, ale díky změně prostředí můžete použít například střelné zbraně či Da Vinciho."

"S Assassin's Creed 2, převážně v posledních šesti měsících, jsem si uvědomili, že jsme udeřili hřebíček na hlavičku - že jsme chytili džina a uvěznili ho v láhvi. Tyhle vědomosti využíváme pro Broderhood, přičemž začínáme být v jazyce AC mistry. Je tu tolik možností."
Zdroj: CVG
- Výborně zpracovaný Řím
- Dlouhá herní doba
- Chytlavý multiplayer
- Spousta vylepšení
- Variabilní mise
- Pomalý rozjezd
- Neprovázaný příběh
- Hodně malých bugů