Assassin's Creed: Revelations - dobří zabijáci se vracejí (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

mr. x  |  15. 11. 2011 12:27

Konecne nebudu zabijet templare a krestany ale i muslimy a arabace, jeste by se mohly objevit v tv zabery jak protestujou proti hre

 |   |  Odpovědět
Mářa  |  15. 11. 2011 14:19

Jsem jedinej kdo si myslí, že naopak Desmond v sérii je nezanedbatelná postava a vždy mě hraní za něj bavilo? Upřímně řečeno, po AC2 jsem si myslel, že trojka bude v současnosti se současnými hašašíny v čele s Desmondem..

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  15. 11. 2011 16:30

Ano, jsi jedinej. My ostatní asasína hrajeme proto, abychom si zablbli v úžasně zpracovaných historických lokacích, zaskákali si po střechách a propíchali mnoho templářských zad. Desmond je nudnej suchar v riflích, kterej nedělá nic jinýho, než se jenom někde potlouká, a nikoho nezajímá. Nekupuju si hru zasazenou do Konstantinopole proto, abych pak běhal s nějakým takovým blbečkem po ostrově...

 |   |  Odpovědět
Mářa  |  15. 11. 2011 16:39

A o to právě jde, jsem moc rád že AC neni zasazenej jenom do historickýho prostředí, a snaží se originálně spojovat sci-fi s historií. To je to co se mi líbí, ten nápad. Ale chápu že spousta lidí to nepochopí a stačilo by jim jen to skákání po střechách bez příběhu :)

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  16. 11. 2011 08:11

Ale vždyť hlavní těžiště příběhu je právě v těch historických částech. Hlavním hrdinou posledních tří her je Ezio, který pronásleduje Borgiovce a teď hledá pětici klíčů do knihovny v Masyafu. Že se tohle všechno čte z DNA Desmonda pomocí nějaké elektronické mašiny, to z Desmondových pasáží nedělá nezbytnou součást příběhu. Kdyby veškeré eskapády s Desmondem zmizely, na Eziova dobrodružství to nebude mít vůbec žádný vliv...

 |   |  Odpovědět
Mářa  |  16. 11. 2011 09:08

Jirko,
doporučuju Ti si zahrát všechny díly pěkně znova, protože takhle to vypadá, že jsi vůbec nepochopil o co tam jde. To, že to čtou z Desmondovi DNA pomocí Animusu je NEZBYTNÁ součást příběhu. Pokud tvrdíš opak, je mi líto, ale dále se v této debatě neangažuji. Nemyslím to nijak zle :)
Requiescat in pace

 |   |  Odpovědět
Decosta  |  28. 11. 2011 01:05

Tak to se (a koukám že nejsi jedinej) pleteš, kdybys od prvního do posledního dílu sledoval Desmondův příběh, zjistil bys, že linie za Altaira a Ezia jsou vedlejší (i když delší a samotná hra se nima prezentuje). A pokud sleduješ jen ty historický části hry, tak je mi líto, ale nevíš o čem ta hra je a přicházíš o dost podstatnou část příběhu, ve kterym tkví originalita týhle hry.

 |   |  Odpovědět
Mářa  |  28. 11. 2011 09:58

Už jsem se bál, že to nikdo nevidí stejně ( tzn. tak jak to je :) )

 |   |  Odpovědět
ss  |  30. 11. 2011 19:02

Abych řekl pravdu, právě to scifi mě na celé sérii pěkně sere...chtěl bych tuhle hru čistě jen z té doby, a ne nějaká debilní budoucnost a napojování přes stroje jak v matrixu...ty části kdy sem se "odpojil" a byl za toho debila, sem v předchozích dílech vždy nesnášel...

 |   |  Odpovědět
Rastislav  |  16. 11. 2011 23:48

Nie, nie si. :)

Pasáže za Desmonda boli trochu nudnejšie akurát v prvom AC, v ktorom im chýbala interaktivita a mohli byť nahradené cut-scénami. V ostatných dieloch boli však už vynikajúce a vždy keď sa príbeh posúval dopredu z pohľadu Desmonda, očakával som, čo bude ďalej.

V Brotherhood to bola už úplná paráda, súčasné Monteriggioni za Desmonda vyzeralo veľmi zaujímavo.

 |   |  Odpovědět
Viktor Jančik  |  16. 11. 2011 18:04

Už sa teším. Naozaj naň dlho čakám. Pekná recenzia

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor