Na CrossfireX byli hráči zvědaví zejména kvůli singleplayerové části od studia Remedy. Bohužel zatím ale sklízí tragická hodnocení a trpí řadou problémů.
Minulý týden vyšla FPS exkluzivita pro konzole Microsoftu CrossfireX a kromě tradičního multiplayeru od studia Smilegate je její součástí i kampaň od Remedy, které můžete znát jako autory Alana Wakea nebo Control. V recenzích sklízí obě části velmi špatná hodnocení, ať už kvůli nedoladěné hratelnosti nebo nedostatku obsahu. Hra měla hned s vydáním zamířit také do Game Passu, ale ani po celém týdnu tato verze hráčům nefunguje.
K celému problému se nyní vyjádřil výkonný producent Sooro Boo. "Je jasné, že jsme neúmyslně zklamali spoustu z našich hráčů a fanoušků, kteří s námi drží už dlouho. Znamenáte pro nás všechno a máme pocit, že si zasloužíte alespoň malou zmínku, což je to, proč jsem se rozhodl osobně omluvit za současný stav hry." V první části jeho vyjádření to vypadá, že se jen snaží hrát na city. Když nepočítáme problémy s Game Passem, tak už před vydáním museli velmi dobře vědět, že na tom jejich hra není moc dobře.
"Když přijde na hry, vždycky tady budou bugy a další problémy, ale myslíme si, že současné problémy CrossfireX mají co dělat spíše se samotným jádrem hry, a že jsme zradily důvěru našich hráčů. Není pro to žádná omluva, a proto jsem se chtěl osobně omluvit a vysvětlit, jaké jsou problémy a jak je plánujeme překonat. Máme v plánu být více transparentní, komunikovat s vámi a doufáme, že se nám podaří získat zpět vaši důvěru," dodal Boo. Jako první na řadu přijde řešení citlivosti ovladače a balancování hry. Detaily si můžete přečíst na oficiálních stránkách. Bohužel ale nebylo řečeno, kdy máme opravy očekávat.
Zdroj: wccftech