Battlefield 1: Souboj na blízko je mnohem složitější, než si myslíte

vytisknout velikost písma
Víš vojáku, kolik existuje způsobů zabití polní lopatkou?

Hra Battlefield 1 z první světové války si s realitou sice moc netyká, ale znalci tohoto období jistě budou vědět, že bylo doménou neotřelých, pofidérních a mnohdy i improvizovaných zbraní na blízko mezi které můžeme zařadit polní lopatky, palcáty, obušky či bajonety. Byla to také poslední válka, kde proti sobě bojoval muž proti muži mnohdy na vzdálenost ruky.

Potenciál zbraní na blízko se díky zasazení hry do tohoto období velmi zvýšil, na rozdíl od předchozích dílů, jelikož tehdy ještě převládala stará válečná doktrína, ale moderní technologie již klepaly na dveře v podobě prvních automatických zbraní nebo protitankových pušek. 

Během hraní Battlefieldu 1 si pak budete moct vybrat, jakou zbraň na blízko použijete. Na výběr budete mít celkem tři kategorie smrtících nástrojů - nože, palcáty a několik variací čepelí např. bajonet nebo jízdní meč kavalerie. Jejich užití se bude vždy vyznačovat kombinací tří různých hodnot - rychlost úderu, zranění a složitost skolení nepřítele. 

2.jpg3.jpg4.jpg5.jpgSvým nepřátelům se budete dívat až do krku během toho, co jim tam budete rvát bajonet

Pokud vsadíte třeba na tzv. Bayonet Charge, což je horlivý útok s nataženou puškou, bude u toho váš voják řvát a hnát se na nepřítele opilý krví, čímž  na sebe ale přiláká pozornost. Pokud dáte přednost rychlosti bude zase omezena vaše přesnost a v případě udělení vysokého zranění si zase nezavdáte s rychlostí, ale s hrubou sílou. 

Každá zbraň se tedy hodí na něco jiného. Taková zákopová polní lopatka se ukáže také jako celkem vražedný nástroj, kterým údajně lze ve skutečnosti zabít až 20 různými způsoby. Uvidíme, jak originální budou samotní hráči.

Zkusit si to můžete od 21. října, kdy Battlefield 1 vychází na PC, PS4 a Xbox One.

Do té doby procvičujte ruku a trénujte bojový pokřik.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 24 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A