Battlefield 2042 nabídne DLSS i Reflex pro co nejsvižnější akční zážitek

Prozatím ale žádná zmínka o ray tracingu.

Battlefield 2042 bude zcela pochopitelně přehlídkou nejnovějších grafických technologií a ačkoliv jsme zatím neslyšeli o ray tracingu, Nvidia potvrdila využití technologie DLSS a Reflex pro co nejpreciznější a nejsvižnější zážitek na bitevním poli. 

Vzhledem k tomu, že bude Battlefield 2042 především multiplayerovou střílečkou, přesná muška a minimální latence budou naprosto stěžejní pro dobrý akční zážitek. Právě o to se postará technologie Reflex, DLSS pak zaručí vysokou snímkovací frekvenci bez ztráty kvality obrazu. 

Zdroj: TZ

Váš názor Další článek: The Elder Scrolls 6 je zatím v rané fázi vývoje, ještě si počkáme

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,