Beat Saber chce cílit i na neslyšící, pomůže jim v tom "subwoofer na záda"

Beat Saber je založený na hudebním podkladu, díky nejnovější vychytávce ale může vyhovovat i neslyšícím.
Beat Saber chce cílit i na neslyšící, pomůže jim v tom "subwoofer na záda"

Beat Saber vzal herní svět virtuální reality útokem a získal mnohá oceněnní za svoji originalitu a kvalitní provedení. Jako jedno z nejvýznamnějších ocenění můžeme zmínit cenu DICE za nejlepší VR hru roku 2018. Ostatně, kdo by si nepřál zkusit sekat světelnými meči předměty, které s k němu blíží. Jeho nesmírně důležitou složkou je ale hudba, a tak až doposud byla hra pro neslyšící o dost náročnější.

God of War si z cen DICE odnesl rovnou devět výher včetně Hry roku

God of War si z cen DICE odnesl rovnou devět výher včetně Hry roku

Jaroslav Beck, jeden ze tří hlavních mužů, kteří stáli u zrodu hry se nyní podělil o video, které ukazuje, že hra může přinést plnohodnotný zážitek i pro ty, kteří neměli to štěstí, aby slyšeli. Pomáhat jim v tom má speciální "subwoofer" na záda od výrobce SUBPAC, který je schopný hráči prostřednictvím vibrací přinést zlepšený zážitek. 

Neslyšící hráči díky této vychytávce říkali, že hra je velmi bavila a rádi by se k ní i nadále vraceli. Svoji zkušenost obecně hodnotili velmi pozitivně a ve hře podle nich možnost "cítit zvuk" dělala obrovský rozdíl. Sám Beck řekl, že je hodně zvědavý, jestli u hry tito hráči vydrží podobně jako slyšící. U nich je prý počet těch, kteří hru zapnou i po třech měsících od zakoupení skoro padesát procent. 

Nejnovější komentáře