Beta Battlefieldu 3 dělá hře špatné jméno

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

Kamil  |  11. 10. 2011 17:21

Teda já jsem spíše RPG hráč a tak jsou moje požadavky na grafiku a "bugy" nejspíše menší než u jiných, ale mě se hrála beta perfektně, žádných létajících tanků nebo jiných chyb jsem si nevšimnul a vůbec by mi nevadilo, kdyby se jednalo o finální produkt... Jediné co mi vadilo byla rychlost, s jakou jsem po vypuštění bety narazil na cheatery.

 |   |  Odpovědět
Exithus  |  11. 10. 2011 14:47

Pánové asi zapomínají, že BETA není plná hra a tudíž ji nelze hodnotit na základě bugů a podobných chyb. Od toho přeci BETA je, aby se chyby našli a pomocí komunit a fanoušků BF se odstranili. Já osobně jsem open BETU zkusil a musím dodat, že to nebyla až taková hrůza jak tu někdo uvedl. Bugy tam byly a chyby také, ale celkový dojem ze hry byl skvělý. Hlavně na mapě Caspian kde se opravdu jednalo o klasické pojetí hry BF. Můj názor je takový, že to napsal nějaký zatrpklý fanda CoD, který chyby jen hledal ale nezmínil žádné klady v této pro mě skvělé hře. Já osobně si počkám až spustím plnou verzi hry a pak budu hodnotit. Na rozdíl od jiných nejmenovaných titulů kde si hru koupíte nebo předobjednáte na základě thrilerů a pak zjistíte, že hra je stejná jako předchozí díly, DICE betu vydalo a tak alespoň trochu hráčům přiblížilo, jak bude asi hra vypadat.

 |   |  Odpovědět
LittleJohn  |  11. 10. 2011 15:48

Nikdo nemůže mít hráčům za zlé, že si na bugy stěžovali, když si vezmem, jaké bety dnes studia vydávají. Beta AC:Revelation i Uncharted 3 byly naprosto bez komplikací. Ano je to chyba studia používají bety mimo jiné jako mulltiplayerové demo a lidi jsou z toho potom právem dost rozhození.
Možná jsem jediný, ale mě se Metró mapa moc líbila, ano jsem fanouškem CoD a od BBC2 už mám předobjednáno i BF3, tak doufám, že změny budou hlavně k lepšímu ať si všichni zahrajem :)

 |   |  Odpovědět
roman  |  12. 10. 2011 14:58

lenze niektore problemy plna verzia velmi pravdepodobne neopravi. napriklad nie velmi dobry multiplayer netkod. taktiez destrukcia bola v operation metro velmi slaba. to sa ale mozno v plnej verzii zlepsi. uvidime.
kazdopadne, v porovnani s BFBC2 betou bola BF3 beta velmi slabucka. este ze posledne 2-3dni uvolnili caspian border pre vsetkych.

 |   |  Odpovědět
Mářa  |  11. 10. 2011 11:38

Betu jsem nehrál, ale umím číst, tak vím, jak si spousta lidí stěžovala na výše zmíněné "chyby". Co je pravdy na tom, že uvolněná beta byl build už dost starý a beta byla jen a jen pro to, aby DICE zkusilo, jak to utáhnou servery? Věděl by někdo?

 |   |  Odpovědět
roman  |  11. 10. 2011 12:29

uvolneny bol build ktory bol fakt stary par mesiacov/mesiac+-. v giantbomb quicklooku hovorili ze je to prave koli zdlhavym procesom schvalovania pre xbox360 a ps3. na pc mala byt ta ista - stara verzia.

take micro bugy ako lietajuce tanky a prepadavanie sa do zeme sa daju lahko odstranit. horsie to je s ich netkodom a registraciou zasahov. v operation metro bolo vazne vidiet tento problem. najlepsie to ukazuje toto video: www.youtube.com ...
operation metro sa mi fakt nelubila a velakrat som zomrel ked som lezal uz za skalou, alebo za rohom atd. fakt otravne, velmi viditelne a extremne frustrujuce.
na battlelog forach vznikol topic asi s 1200 prispevkami - prave pre tuto chybu. DICE tam napisalo iba raz, to ze problem registruju a ze tato verzia je iba beta. kedze je to ale problem dizajnu celeho multiplayer kodu tak si nemyslim ze sa to v finalnej verzii velmi zlepsi - ak vobec.

DOBRA SPRAVA je ale ze cez vikend uvolnena mapa pre 64hracov Caspian border bola vyborna. koli otvorenosti nebol problem s oneskorenym umieranim az tak vidiet - skoro vobec. DICE vazne prezentovalo betu iba ako stress test, co bolo aj pri spusteni 64 player mapy vidiet. prve hodiny to neuveritelne lagovalo, ale v piatok vecer to uz slo vsetko uplne bez lagov. niektori pisali ze to co je vidiet vo videu co som linkol vyssie sa deje ked je na servri hrac s pingom 100ms++. protihraca s malym pingom fakt zabije. tato smrt sa ale na hracovi s nizkym pingom prejavi uz az ked lezi za skalou alebo je bezpecne za rohom. mozno globalne zlepsenie pingu znizilo vyskyt tohto problemu. taktiez vo finalnej verzii budu asi servre ktore budu mat prisnejsie "ping kick" pravidla a problem nebude mozno vobec vidiet.
kazdopadne operation metro ma od preorderu uspesne odradil, len aby ma potom caspian border k preorderu znova prinutil :)

 |   |  Odpovědět
paulie  |  11. 10. 2011 12:30

já doufám, že v plný hře nebude autoheal..a to jak u lidí, tak i !!!u aut, tanků, helikoptér a stíhaček!!! protože to je naprostá demence..pokud to má být více taktičtější než cod-like, budu jedině rád :)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor