Bethesda Game Jam 2011, aneb co se do Skyrimu nevešlo

Přáli jste si ve Skyrimu bojovat proti obřímu krabovi? Nebyli jste sami.
Bethesda Game Jam 2011, aneb co se do Skyrimu nevešlo

Ještě než se Skyrim dostal do obchodů, spustila Bethesda týdenní interní akci, během níž si s ním mohl každý z vývojářů dělat co chce. A jelikož byly některé nápady více než dobré, odhodlal se Todd Howard na DICE 2012 představit jejich krátký sestřih.

Některé "vychytávky" jsou jen kosmetické, jako dynamická změna ročních období či realističtější tok řeky, najdete mezi nimi ale i zajímavější kousky, jako možnost používat kopí, proměnit se v upířího lorda či plížit se temnými zákoutími ve stylu Thiefa.

Jo a málem jsme zapomněli na kraba. OBŘÍHO kraba.

Howard připustil, že by se některý z představených nápadů mohl dostat do nějakého budoucího DLC, takže naděje, že byste se po ledových pláních Skyrimu proháněli jako vlkomedvěd nebo seděli na hřbetu hrozivého draka, úplně mizivá není.

Co vy? Myslíte si, že by se něco hodilo do budoucího updatu?

Zdroj: PC Gamer
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | freeform RPG
Výrobce: Bethesda Softworks | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 11. listopadu 2011
  • Stovky hodin zábavy
  • Volnost pro každého
  • Souboje s draky
  • Poutavý příběh
  • Hromada vedlejších úkolů
  • Bugy
  • Inventář
  • Stárnoucí engine