V dnešní době je běžné, že při oznámení nové hry se dá počítat, že bude trvat minimálně rok, než se jí dočkáme na pultech. Letos to Bethesda při oznámení Fallout 4 obešla a udělala to pár měsíců před vydáním.
Pro Fallout 4 to bylo správné rozhodnutí, tvrdí Pete Hines z Bethesdy. Podle něj je kratší čas daleko lepší, než dělání dlouhé promo kampaně. "Čím méně o dané hře mluvíte a čas využijete k vytváření demíček pro akce, jako je například Gamescom, tím lépe."
Bethesda chce tuto strategii vkládat i do dalších her. Přeci jen, kampaň pro Fallout 4 je tou nejkratší, kterou kdy Bethesda udělala. Zároveň tím nechce naznačit, že krátká kampaň znamená krátkou, malou hru. Již několikrát nám bylo zopakováno, že Fallout 4 nabídne stovky hodin zábavy.