Bioshock Infinite bude obsahovat mód pro old-school hráče

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

pipin  |  19. 01. 2012 18:57

Takže z toho nepřímo plyne, že ve "standardní" hře nebudou žádná tozhodnutí, která by měla zásadní následky, bude jedno jak se člověk bude specializovat, nebude potřeba moc řešit zbraně nebo umírání.

Je opravdu smutné, kam to dospělo...

 |   |  Odpovědět
jf  |  19. 01. 2012 21:41

Jj, po roce 2000 začaly hry degenerovat.

 |   |  Odpovědět
Seel  |  20. 01. 2012 00:43

Blbost, po roce 2000 si hráči přestaly tak akorát možná kupovat ty pravý, správný hry, který za to stojí. .jen větší opíjení rohlíkem. .tvrdit, že hry podělaly autohealy, nebo absence lékarniček je nesmysl, hra může být zajímavá i tak, a tyhle osvědčený přístupy už tu byly navíc naskriptovaný desítky let. Pac-Man měl HP nebo lékárničky? Mario taky? Ne, a že když vašeho hlavního protagonistu hry zasáhne poškození, že někomu vadí, že se po sléze rádo-by obnoví jeho zdraví?. .tyhle věci dokáže jednoduše rozlišit obtížnost, pokud někomu hra připadá s těmito prvky až moc lehká, tak lehká, že vás doslova vodí za ručičku. Tak potom co komu brání zvýšit si obtížnost? Dohrál jsem Dooma 3 na Nightmare, Halo na Legendary, Turoka na Insane, a Gears of War na Insane, momentálně pařím Lost Planet na Extreme a je to síla siloucí! Věřte nebo ne, ano, jsou to nervy jako hrom, ale to ocenění za to stojí, teprve když je hra těžká si uvědomíte, že je přeci jen způsob jak ji zdolat, jen na něj musíte přijít, od trpělivosti, až po přesnost střelby, nebo obezřetnosti při používání munice. .je hloupost tvrdit, že hry jsou od určitýho datumu jen horší a horší, pozor! Trvám na tom, že grafika se stává komerčnější a vážnější než třeba příběh nebo hratelnostg jako taková, ale i tak sakra. .musíte si umět vybrat mezi tím bordelem jen to co vám sedí, zaručeně si každej přeci musí umět přijít na to svý, a pokud ne, tak ať se vrátí ke hraní s bramborama!. .

 |   |  Odpovědět
karel  |  20. 01. 2012 10:42

Hloupost. Hry degenerujou. WTF?! Lost Planet..... Acho jo...

 |   |  Odpovědět
jerry  |  23. 01. 2012 15:16

Tak zrovna Lost Planet 2 jsem hrál (a dohrál) s kámošem po splitscreenu a je to nářez. Takový Metal Slug ve 3D. Rozhodně nechápu ty negativní recenze, podle mě nejlepší splitscreenová hra na PS3. Ale chce to pořádnou obrazovku, protože herní okno je titěrné. Na 50" TV to celkem šlo

Obecně si myslím, že ten trend zdebilňování her je spíš na ústupu. Stačí se jen mrknout na úspěch Demons Souls a Dark Souls, které dost tvrdě vrátily gaming ke kořenům.

 |   |  Odpovědět
Jenda  |  20. 01. 2012 10:51

Ono s celkovým vyzněním příspěvku souhlasím, na druhou stranu nesouhlasím s označováním obtížnosti ve zmíněných hrách jako výzvu.
Vysvětlím: U většiny her mě na vysokých obtížnostech nevadí fakt, že umírám, ale že hra podvádí. V naprosté většině případů je obtížnosti dosáhnuto tak, že i když jdeš člověk opatrně, najednou se odnikud ze vzduchu sesype spousta nepřátel a vše záleží pouze na štěstí.
Velice málo her hraje férově. Z poslední doby mě nejvíce zaujalo Demons souls a Dark Souls. obojí jsem udělal platinovou trofej a tam opravdu má člověk radost, že něco překonal. Hra totiž hraje podle pravidel a opravdu záleží na šikovnosti.

Hráči si zjednodušení způsobili sami jen částečně. Celé zlehčování bylo totiž pozvolné a samozřejmě malé ústupky působily pozitivně. A moc alternativ na hraní nebylo. Už jen když si vzpomenu na vývoj her, které jsem hrál: Dungeon Master - Eye of the Beholder - black crypt - Land of lore - ..
Tu atam se objevil nějaký úlet, například Ishar, ale ruku na srdce - kolik lidí jej dohrálo dokonce. A pokud hru nehraje dostatečný počet hráčů, je to poměrně významný signál pro investora, jak postupovat v úpravách a v dalších hrách.

 |   |  Odpovědět
Karel  |  21. 01. 2012 10:42

Nesouhlasím

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  21. 01. 2012 20:10

Asi sis vzal výše použitej nadpis přispěvku moc za svůj co? Nebo ses prostě rozhodl se svým "Nesouhlasem" udělat díru do světa?

 |   |  Odpovědět
pipin  |  23. 01. 2012 09:47

Pokud jste debil, jako že jste, proč by nemohl svůj nesouhlas, popsat "nesouhlasím"? Jste blb a debil. Je mi vás líto.

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  23. 01. 2012 13:36

A ty seš evidentně vydřenej koberec vydřenější než ten v Turecku. Místo mozku máš zřejmě jen řidkou kašičku, která nemá na argumenty pro svoji demenci. Neobtežuj se psát, nemáš ani na to aby si mě nebo kohokoliv jinýho nasral.

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  23. 01. 2012 13:39

Příště si nezapomeň opět změnit jméno, aby jsme tě nepoznaly, schovávat se za sprostej výrok a ještě k tomu si myslet, že na to nikdo nepřijde, to je mentální zaostalost, malého dítěte.

 |   |  Odpovědět
Jerry  |  23. 01. 2012 15:04

"Takže z toho nepřímo plyne, že ve "standardní" hře nebudou žádná tozhodnutí, která by měla zásadní následky, bude jedno jak se člověk bude specializovat, nebude potřeba moc řešit zbraně nebo umírání."

Ale tak to přesně bylo už v prvním Bioshocku. Je super, že nám nyní vývojáři dají aspoň možnost zahrát si po dlouhé době HRU, a ne interaktivní film.

Obecně si myslím, že ten trend zdebilňování her je spíš na ústupu. Stačí se jen mrknout na úspěch Demons Souls a Dark Souls, které dost tvrdě vrátily gaming ke kořenům.

 |   |  Odpovědět
G.I.Joe  |  25. 01. 2012 11:16

2 hardcore hry oproti 20 normalnym. No neviem, keby zarobia miliardu, tak by som tomu aj veril, ale takto si skor myslim, ze je to len vykrik do tmy a nic sa nezmeni

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor