Blbost, po roce 2000 si hráči přestaly tak akorát možná kupovat ty pravý, správný hry, který za to stojí. .jen větší opíjení rohlíkem. .tvrdit, že hry podělaly autohealy, nebo absence lékarniček je nesmysl, hra může být zajímavá i tak, a tyhle osvědčený přístupy už tu byly navíc naskriptovaný desítky let. Pac-Man měl HP nebo lékárničky? Mario taky? Ne, a že když vašeho hlavního protagonistu hry zasáhne poškození, že někomu vadí, že se po sléze rádo-by obnoví jeho zdraví?. .tyhle věci dokáže jednoduše rozlišit obtížnost, pokud někomu hra připadá s těmito prvky až moc lehká, tak lehká, že vás doslova vodí za ručičku. Tak potom co komu brání zvýšit si obtížnost? Dohrál jsem Dooma 3 na Nightmare, Halo na Legendary, Turoka na Insane, a Gears of War na Insane, momentálně pařím Lost Planet na Extreme a je to síla siloucí! Věřte nebo ne, ano, jsou to nervy jako hrom, ale to ocenění za to stojí, teprve když je hra těžká si uvědomíte, že je přeci jen způsob jak ji zdolat, jen na něj musíte přijít, od trpělivosti, až po přesnost střelby, nebo obezřetnosti při používání munice. .je hloupost tvrdit, že hry jsou od určitýho datumu jen horší a horší, pozor! Trvám na tom, že grafika se stává komerčnější a vážnější než třeba příběh nebo hratelnostg jako taková, ale i tak sakra. .musíte si umět vybrat mezi tím bordelem jen to co vám sedí, zaručeně si každej přeci musí umět přijít na to svý, a pokud ne, tak ať se vrátí ke hraní s bramborama!. .