Bioshock s Rapture ještě neskončil

Zahodit úžasné interiéry podvodního města Rapture by byla věčná škoda. Ačkoliv tvůrci z 2K Boston zatím nemluví o jeho návratu v druhém dílu hry (což by ostatně zavánělo nastavovanou kaší), hlavní návrhář Ken Levine silně koketuje s myšlenkou dodatečně stažitelného obsahu. Přitom by nechtěl pouze přidávat nové mise, nebo lokace, Rapture je podle něj bohaté dostatečně, jen je zde málá motivace ke znovuzahrání celého titulu, samozřejmě kromě objevení alternativního konce.

  

Levine nyní hledá nápady, čím by hru vylepšil. Jak prozradil v rozhovoru pro magazín Games For Windows,  výborným prototypem hry, která přinesla dostatek novinek, bylo Diablo II. Princip hry zůstal od prvního nezměněn, přibyly jen nové předměty, kampaně a hra se časově natáhla. „Nejsem velkým fanouškem rozšiřování věcí pouhým lineárním přidáváním nových úrovní, ale naopak vítám prohlubování původního herního zážitku,“ říká designér. „Myslím, že speciálně Bioshock měl výborné souboje, ale možnosti v nich mohli být větší. Starosti mi ale dělá, jak rozšířit zážitek z příběhu.“ Ken dále uvedl, že při vývoji byla nakonec vyřazena spousta plasmidů a dalších prvků – to jsou věci, se kterými bychom se mohli ve stažitelných přídavcích setkat nejdříve. Kdy a zda budou bezplatné, však neprozradil. Nezbývá než čekat a krabici se hrou rozhodně nevyhazovat, ještě se bude hodit.

Související informace (Bioshock):
Platforma: PC, Xbox 360
Žánr: Akce
Vývojáři hry: Irrational Games (
http://www.irrational-games.com/)
Vydavatelé hry: 2K Games

Předpokládané datum vydání: 24. srpna 2007

Zdroj: 1UP.com

Váš názor Další článek: Recenze: Half-Life 2: Portal – otevřený útok na mozkové závity

Témata článku: , , , , , ,