Nechybělo málo a mohli jsme si užívat kooperaci hned od začátku.
Multiplayer je možná v rámci série Mass Effect novinkou, nicméně nechybělo málo a mohli jsme si jej užívat už od začátku. Jak v rozhovoru pro Xbox World prozradil Casey Hudson, creative director Bioware, zvažovalo studio implementaci online hry od prvního dílu.
"Pro nás byla myšlenka prozkoumávat univerzum Mass Effectu společně s přáteli okamžitě lákavá," řekl Hudson. "Prostě procházet hrou spolu ostatními a ne osamoceně."
"Tudy směřují videohry obecně; jsou více sociální, mají více online prvků. Už od Mass Effectu 1 jsme hledali způsob, jak integrovat multiplayer v jakékoli podobě. V té době jsme se snažili přijít na to, o jaký druh hry půjde, a také jsme zvažovali, že by se veškerá příběhová část mohla točit kolem kooperace."
"V rámci ME2 jsme se k této myšlence vrátili. Zvažovali jsme, jestli by nebylo občas fajn ovládat jiné postavy, ale - opětovně - narazili jsme na spoustu faktorů, které by kolidovaly s příběhem v singleplayeru."
Zdroj: CVG
- Rozuzlení epického příběhu
- Dopady voleb v předchozích dílech
- Nové možnosti ovládání
- Vylepšené akční části
- Hutná atmosféra
- Animace ženské hrdinky
- Minihra se sbíráním po galaxii