Black Ops II nepotřebuje zbrusu nový engine

Podle šéfa Treyarchu stačí, když použijete ten starý a trochu ho vylepšíte.

Jestliže jste doufali, že Treyarch použije v případě Call of Duty: Black Ops II zcela nový grafický engine, jste na omylu; druhý díl poběží na vylepšeném enginu z prvního Black Ops. V rozhovoru pro herní portál One of Swords to prozradil Mark Lamia, šéf Treyarchu.

„Lidé se mě neustále ptají ‚je tohle nový engine?‘“ řekl Lamia. „Rád to přirovnávám k lidem, kteří žijí ve starším domě a chtějí ho přestavět. Jen proto, že přestavujete dům a že bude vypadat nově nebo že bude mít kuchyň, nemusíte vytrhat základy nebo zbourat konstrukci.“

mark_lamia.jpg

„Enginy se neustále mění, kdykoli dojde k nějakým úpravám. Tvůrci je předělávají; nemodifikují to, co pro ně není podstatné, modifikují, co pro ně podstatné je. Nemůžete vytvořit konkurenceschopný produkt, pokud průběžně neupgradujete herní engine.“

„Lidé po nás chtějí, abychom tvořili lépe vypadající hry; neustále chtějí něco nového. Myslím, že na to mají nárok. Ptali jsme se sami sebe na to samé – chtěli jsme vylepšit grafickou stránku hry.“

„Odpovědí nemusí být přímo nový herní engine, ale můžete v tom starém např. změnit celý systém osvětlení. Důležité je, že bychom na tohle nepřistoupili, kdybychom nedokázali zachovat 60 snímků za sekundu – tentokrát se nám to však podařilo. Tohle je Black Ops II engine.“

Zdroj: One of Swords
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Válečná FPS
Výrobce: Treyarch | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 13. listopadu 2012
  • Futuristické zasazení
  • Příběhové volby
  • Překopaný systém tříd
  • Zábavné střílená
  • AI kazí jinak nápadité Strike Force mise
  • Viditelné spawnování protivníků
  • Jen nepatrně lepší grafika
  • Málo misí u zombíků
Diskuze (11) Další článek: Nechcete hrát Diablo III? Máme pro vás tipy na další akční RPG

Témata článku: , , , , , , , , ,