Bleszinski: Japonští vývojáři by neměli zapomínat na multiplayer

Například fakt, že Vanquish neobsahuje žádnou formu multiplayeru, považuje za těžký zločin.
Bleszinski: Japonští vývojáři by neměli zapomínat na multiplayer

Cliff Bleszinski, známý herní designér z Epicu, promluvil na adresu kritizovaného herního průmyslu v Japonsku. Podle něj by neměli japonští vývojáři zapomínat na multiplayer, zvláště v době fyzicky prodávaných kopií her. Absenci multiplayeru v akčním Vanquish se pak nezdráhal označit jako těžký zločin.

„Japonsku bych poradil to, že v dnešní době her na optických mediích nemůžete ignorovat multiplayer,“ řekl Bleszinski v rozhovoru pro Gamasutru. „Samozřejmě netvrdím, že musíte multiplayer přidat úplně do všeho.“

cliff_bleszinski.jpg

Jako příklad uvedl nejprve Shadows of the Damned japonského studia Grasshopper Manufacture. „Byla to krásně bláznivá a zábavná hra, jenže neobsahovala žádný co-op multiplayer. Hráči nemusí být vždy proti sobě; je miliarda různých způsobů, jak mohou hráči interagovat s jinými hráči.“

Další přišel na řadu Vanquish, hektická akční střílečka Shinji Mikamiho. „A pokud děláte third-person střílečku... fakt, že Vanquish neobsahoval žádnou formu multiplayeru, považuji za těžký zločin.“

„Nevidím jediný důvod, proč bych se nemohl prohánět po aréně s jinými hráči, se všemi těmi megaskluzy a seskoky z výšek.“

Nakonec pochválil From Software za inovativní přístup k multiplayeru v Demon's Souls a Dark Souls. Věří, že by to mohlo inspirovat spoustu západních vývojářů.

Zdroj: Gamasutra

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A