Blizzard ohlašuje Warcraft III

Na tiskové konferenci, která se konala 6. září na European Computer Trade Show, vynesla firma Blizzard Entertainment konečně na světlo projekt Warcraft III, neobvyklou kombinaci RPG a strategie.

Na tiskové konferenci, která se konala 6. září na European Computer Trade Show, vynesla firma Blizzard Entertainment konečně na světlo projekt Warcraft III, neobvyklou kombinaci RPG a strategie.

Začleněním RPG prvků do řady dosud ryzích realtimových strategií chce Blizzard hráčům přinést nový stupeň interaktivity. Účelem je oprostit se od známého postupu, který dosud vedl v naprosté většině RTS nejspolehlivěji k vítězství, totiž (1) odražení počátečního náporu nepřítele, (2) nahromadění co největšího počtu jednotek a (3) jejich vrhnutí proti základně nepřítele. V novém Warcraftu bude hráč ovládat méně jednotek, s nimiž bude plnit questy a komunikovat s NPC, přičemž strategická stránka věci by neměla zůstat zanedbána. Podle Blizzardu se můžeme těšit na tyto prvky:

  • Šest různých ras, za které lze hrát, např. Orky, Lidi a Démony, přičemž každá rasa samozřejmě disponuje unikátními jednotkami, magickými schopnostmi a zbraněmi.
  • Hrdiny, kteří půjdou v čele jednotek, a budou přitom plnit questy, získávat zkušenosti a sbírat speciální předměty.
  • Plně interagující svět obydlený NPC a potulujícími se monstry, neutrální města, pevnosti a kláštery, a to všechno bude ovlivňováno přírodními úkazy.
  • Dokonalé animace kostry a pokožky, díky nimž bude pohyb 3D modelů skutečně plynulý a reálný.
  • Kvalitní editační nástroje, které hráči umožní, aby si upravil jakýkoli prvek hry, např. pozadí, postavy, questy, cíle misí, jednotlivé typy jednotek a jejich umělou inteligenci, atributy, speciální schopnosti a kouzla.
  • Rozšířené možnosti multiplayeru prostřednictvím sítě Battle.net, zejména větší počet hráčů v jedné hře a různé typy her včetně týmové hry a plnění questů.

Mike Morhaime, prezident a spoluzakladatel Blizzardu, k tomu řekl: "Po vytvoření StarCraftu jsme cítili, že jsme dosáhli vrcholu toho, co mohlo být uskutečněno v současné generaci strategických her. U Warcraftu III bylo naším cílem naznačit nový směr, kterým by se mohly strategie ubírat; do prostředí strategického boje jsme začlenili interaktivní dynamiku."

Warcraft III by se měl objevit na trhu ke konci roku 2000, a to pro platformy Windows 95/98/2000/NT.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejzajímavější hry pro PC, které si teď můžete zahrát

Vybrali jsme nejzajímavější hry pro PC, které si t…

Ať už si chcete zahrát sami nebo zvažujete koupit hru jako dárek na Vánoce, bude se vám hodit přehled současných nejatraktivnějších her pro počítače.

11.  11.  2020 | |4 N/A
Martin Nahodil
Nejlepší hryPC
Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahrát. Playstation, Xbox i Switch

Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahr…

12 her, které vám nesmí uniknout, pokud hrajete na herních konzolích. Našli jsme nejzajímavější pecky pro Playstation, Xbox i Switch.

19.  11.  2020 | |5 N/A
Martin Nahodil
Konzole
Xbox Series S a Series X: vyšší výkon, SSD a sliby do budoucna | Recenze

Xbox Series S a Series X: vyšší výkon, SSD a sliby…

Microsoft vyrukoval se svou nejnovější konzolí Xbox Series X. Ale co když nechcete to nejvýkonnější a nejlepší? I na to společnost myslela.

15.  11.  2020 | |19 N/A
Michal Maliarov
RecenzeKonzole