Blizzard pracuje kromě Diabla i na dalších mobilních titulech

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Anonym  |  15. 11. 2018 09:49

Marně hledám jediný důvod proč by to mělo být špatně...Blizzard je pro mě stále největší a nejlepší značka na trhu. V podstatě hraju jen hry od Blizzardu a od týmů co s nimi spolupracují nebo se od nich naopak kvůli neshodám odpojili a založili vlastní studia (Super Evil Megacorp např.). Všechno to jsou talentovaní vývojáři...A telefony v dnešní době samozřejmě jsou plnohodnotnou herní platformou, jedno zda se systémem Android nebo iOS.

 |   |  Odpovědět
xfg567  |  08. 11. 2018 13:45

Z článku mám pocit, že jste nepochopili proč jsou lidi naštvaní. Nejde o "uzavřenou komunitu PC hráčů" ani o "podřadnou platformu".

Pominuli fakt, že Diablo III samo o sobě nesplnilo očekávání tak do hry už několik roků nevyšel datadisk pouze DLC Necromancer Rises. Několik roků byla ignorována komunita. Potom přišel Blizzard se zprávou, že se chystá několik Diablo projektů.

Fanouškům Diabla, kteří s nadšením dojeli na Blizzcon což je kromě vstupenek stálo nemalé peníze, očekávajíc oznámení kam se Diablo posune se dostalo představení Diablo: Immortal, které ve spolupráci s Blizzardem vyvíjí nechvalně známá čínská společnost NetEase, takže se dá předpokládat, že hra bude plná mikrotransakcí, nehledě na to, že výsledek vypadá jako laciný reskin/ripoff několik roků starších titulů pro telefony.

Vzhledem k tomu, že Diablo: Immortal nebude možné hrát na PC nebo jiné herní platformě, tak kdo si ho bude chtít zahrát, alespoň kvůli novému příběhu tak ho musí hrát na telefonu, což pro tento žánr není vhodná platforma.

Diablo: Immortal opět posouvá věkovou hranici, tudíž asi těžko můžeme čekat temnou atmosféru, kobky, hromady těl, lebek, ... jako v Diablo I, II.

Tudíž, ano Diablo: Immortal tak jak bylo oznámeno mnozí chápou jako urážku jména hry, která v podstatě definovala nový žánr.

Na Diablo: Immortal padl kus lore, čas vývojářů a zdroje obecně, přitom o to nikdo nestál, místo toho aby věnovali svoje zdroje na další datadisk k Diablu III, remaster DIabla II nebo vývoj Diabla IV, což jsou věci po kterých roky zbytečně volá Diablo komunita.

Vrchol všeho, bylo urážení fanoušků typu "Copak nemáte všichni telefony ?", když se na QA se jeden fanoušek zeptal, jestli plánují i verzi pro PC nebo jiné platformy.

Teď je otázka jestli to naprosto nezvládnuté PR společnosti takovýchto rozměrů nebo geniální tah, jelikož o Diablo: Immortal psal už aji Forbes, i když to mělo možná co dočinění se 7% propadů akcí ATVI na burze po ohlášení Diablo: Immortal.

TL:DR
Blizzard nasliboval hordy doly, ukázal lacinou nedodělanou hru o kterou nikdo nestál, pourážel fanoušky Diabla a z toho co mělo být již dávno hotové není nic a naopak to vypadá, že to díky Diablo: Immortal bude ještě později.

 |   |  Odpovědět
Dahakere  |  14. 11. 2018 17:35

To už je asi 50. vysvětlení toho proč jsou fanoušci naštvaní, které říká jiný důvod proč jsou fanoušci naštvaní a začíná slovy "nepochopili jste proč jsou fanoušci naštvaní". xD Já myslím že většina těch "fanoušků" sama neví proč je naštvaná. Každý má na to očividně jiný důvod...

"Diablo III samo o sobě nesplnilo očekávání tak do hry už několik roků nevyšel datadisk" Pane naštvaný fanoušku, to že nebude další datadisk do D3 se ví už asi 2 roky, ale jakožto fanoušek to jistě víte.

"nechvalně známá čínská společnost NetEase" Pane naštvaný fanoušku, tu nechvalně známou společnost skoro nikdo neznal, než začala být spojována s Diablem.

"takže se dá předpokládat, že hra bude plná mikrotransakcí, nehledě na to, že výsledek vypadá jako laciný reskin/ripoff několik roků starších titulů pro telefony." Předpoklady jsou super věc, ale neměla by se na nich stavět kritika (což pane naštvaný fanoušku děláte). Vypadá jako reskin ? Tu hru které to má být reskin jsem si schválně stáhl a zahrál. Podíval jsem se na gameplay dema Diabla. Zatím nenaznačuje absolutně nic tomu, že by to byl pouhý reskin, pouze to má podobné UI a ovládání, protože je lety osvědčené a FUNKČNÍ.

"což pro tento žánr není vhodná platforma." To usuzujete pane naštvaný fanoušku z čeho ? Hrál jste někdy na mobilu něco víc jako Flappy Bird ? Očividně ne. Na mobilu je spousta exkluzivních her a skvělých portů, které jsou zábavné a přizpůsobené právě pro hraní na mobilu. Právě kvůli tomu poslednímu a to je přizpůsobení hraní na mobilu by její port ani na PC neměl moc smysl.

"Na Diablo: Immortal padl kus lore, čas vývojářů a zdroje obecně, přitom o to nikdo nestál, místo toho aby věnovali svoje zdroje na další datadisk k Diablu III, remaster DIabla II nebo vývoj Diabla IV, což jsou věci po kterých roky zbytečně volá Diablo komunita." Tvl padl kus lore ? Trochu nechápu co je s tím za problém. Svět Sanctuary je tak rozsáhlý, že nějaká spin off hra co dostanou lidi navíc nějak lorově nekrade nic dalším projektům. Datadisk k D3 byl u prvního bodu, D2 je skvěle hratelné i v originále, takže remaster je zbytečný, navíc se na něm dělá, naznačuje to trend remasterů který potvrdil Blizzard reforgem W3, D4 bude protože narozdíl od Warcraftu si nezavřeli vrátka MMOčkem z toho světa, jen asi ještě nebylo ve stavu kdy ho ukázat.

"Copak nemáte všichni telefony ?" A nemáte ? Pokud vám jde o lore tak si to zahrát může každý, pokud o gameplay a bytostně mobilní hraní nesnášíte, nikdo vás nenutí to hrát.

"nezvládnuté PR společnosti" Ano přesně to to bylo, jediný bod kdy se s vámi naštvanými fanoušky shodnu.

"Blizzard nasliboval hordy doly," Blizzard uzemňoval očekávání fanoušku několik týdnů před Blizzconem, to že někdo neumí číst, nebo použít mozek je jeho problém. A že těch lidí asi bylo koukám.

"ukázal lacinou nedodělanou hru o kterou nikdo nestál," No nevím jak máte zmáknutou ekonomickou stránku vývoje her, ale co jsem viděl z dema, tak ta hra vypadá všelijak, ale rozhodně ne lacině. Jediné co mě osobně vadí, že to vypadá až moc jako D3, ale to přežiju.

"a z toho co mělo být již dávno hotové není nic " To jste až takový skalní naštvaný fanoušek, že znáte timemanagement Blizzardu, že víte kdy mají mít co hotové ?

"naopak to vypadá, že to díky Diablo: Immortal bude ještě později" Pane naštvaný fanoušku, sám jste v prvním "bodě" psal, že to dělá externě jiná společnost, tak jak by to mohlo zpomalovat ostatní projekty ?

Tak pokud jsem nechápal proč jsou fanoušci naštvaní, tak to vaše vyzvracení kravin, které jste posbíral po internetu a narval je do jednoho slohu tomu moc nepomohlo. Škoda že jsem k tomuto článku přišel o několik dní později, mohli jsme si tu krásně popovídat. :(


 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor