Bloodborne zřejmě poběží na 30fps, podle producenta je to tak nejlepší

Jak Sony, tak ani vývojářské studio From Software nevydalo žádné oficiální prohlášení. Producent hry má ovšem jasno.
Bloodborne zřejmě poběží na 30fps, podle producenta je to tak nejlepší

Na brutálním Bloodborne od vývojářů z From Software se v tuto chvíli pilně pracuje. Masaaki Yamagiwa, producent hry, se proto rozhodl si o titulu popovívat v rozhovoru pro server GameStart, kde se ho redaktoři zeptali na vcelku očekávanou otázku - na jaké rozlišení poběží Bloodborne a s kolika snímky za sekundu?

Trailer ukazuje, proti komu budeme bojovat v brutálním Bloodborne

Trailer ukazuje, proti komu budeme bojovat v brutálním Bloodborne

Podle Masaakiho cílí studio na 30 snímků za sekundu, neboť je právě tento počet nejlepší pro akční hru, jakou Bloodborne bezesporu je. Masaaki také prozradil, že neplánovali 60fps ani v začátcích vývoje. Není to totiž střílečka z první osoby, pro kterou se tato dvojnásobná hodnota hodí mnohem více.

Bloodborne vychází 6. února 2015 exkluzivně pro Playstation 4.