Bloodline: V nemocnici na pokraji smrti

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 15

Diskuze k článku

Mr. Wáwra  |  23. 06. 2004 20:27

...bravo!Víc takovejch článků!Nebo chcete místo toho suchý preview typu má to engine xy kerej zvládne zobrazit panáčky s xyz počtem polygonů,podporuje nejnovější pitchoviny DX9z,hlavně bump-fucking a pixel suckers...I když na druhou stranu by mohlo bejt na konci článku aspon priblizny datum vydání

 |   |  Odpovědět
Pexxx  |  23. 06. 2004 18:29

Už je to tady zase a serie bezduchých článků se rozrůstá.Kdyby jste aspoň napsali kdy to má už konečně vyjít ...

 |   |  Odpovědět
Shal  |  23. 06. 2004 12:50

Nezdá se vám, že to trochu ujíždí? Pokud já vím, tak bylo vydání Bloodlinu určeno původně někde na rok 2000. Aby to nedopadlo jako s Daikatanou. To bych byl moc nerad, protože to vypadá nadějně.
Nevíte o nějakých podrobnostech ohledně tohohle zdržení? Jestli se hra pořád Předělávala, nebo se začlo s novým vývojem?

 |   |  Odpovědět
Aussig  |  23. 06. 2004 10:41

Těžkopádné, upachtěné a velmi, velmi amatérské ... pokud takhle budou vypadat dialogy ve hře bude to opravdu horror :o) 

 |   |  Odpovědět
xaver  |  23. 06. 2004 08:02

Ehm, tohle asi nema byt preview. Nebo ma? Fakt sorry, ale nezda se mi, ze by informacne bezobsazne povidky nevalne kvality  byly prave tematem Doupete....

 |   |  Odpovědět
Jiří  |  23. 06. 2004 08:28

Také jsem čekal preview, škoda . Ani jsem to nečetl, myslím že z Doupěte se nám stává literární server .

 |   |  Odpovědět
Patrik Kanka  |  23. 06. 2004 08:46

Zdravím,

...a možná je to škoda, že jste článku nevěnovali trochu času, neboť se svým způsobem jedná i o vámi žádané prewiew. Pravda, nedočtete se v něm, jaké budou v Bloodline zvuky, kolik a jaké zbraně budou k dispozici, možnost  grafického enginu, apod. Zato si však můžete přičichnout k tomu nejpoutavějšímu: atmosféře, respektive příběhu (i když ten je v tomto článku poněkud pozměněn). Ne, o strohý výčet informací se tedy nejedná...   

Literární koutek? Nemyslím si, že by jeden takový článek dělal z Doupěte literární článek. Naopak, dávámu něco, co jinde nenajdete

 

 |   |  Odpovědět
Pavel  |  23. 06. 2004 08:51

Malý nos, na jehož špičce svítila obnažená kost.

Odkdy maji lidi na spicce nosu kost? Hehe...

 |   |  Odpovědět
Patrik Kanka  |  23. 06. 2004 13:15

Ehm, nedá mi to, abych neopravil poslední větu svého ppříspěvku, očividně psanou ve spěchu. Čili:

Literarni server? Nemyslim si, že by jeden takový článek dělal z Doupěte literární server. Naopak, dáva Doupěti něco, co jinde nenajdete

 

 

 |   |  Odpovědět
PeT  |  24. 06. 2004 10:24

Nezlobte se, ale tohle ROZHODNE neni ani prvni, ani posledni clanek tohoto literarniho razeni na Doupeti. Chapu, ze necim musite zaplacnout pocet denne vydavanych clanku, ale delat to touto uvarenou kasi z par znamych poznatku o hre...

Jinak receno, nevim, odkud berete takovou jistotu, ze udalosti, ktere popisujete, budou stejne i ve hre. Napriklad cteni literarniho prepisu traileru ze hry (ktery se tady take objevil) me obira o cas, ktery chci stravit zjistovanim novych relevantnich informaci v okruhu, ktery mne zajima a ne hrabani se v balastu, ktereho je plny internet.

Doupe kdysi patrilo k mistum, kde se dala najit spousta relevantnich informaci na jednom miste, ale dnes v predstave, ze uverejnovanim vetsiho mnozstvi materialu ziska vice impresi (ne ctenaru, to je druhorade), zacina pomalu obrustat sadlem prispevku, ktere snad ani nestoji za to si je stahnout do prohlizece. A kvalitnich clanku by clovek pohledal.

 |   |  Odpovědět
Patrik Kanka  |  24. 06. 2004 14:22

Nerad bych z pohledu autora uváděl takové redakční záležitosti na pravou míru, přesto se domnívám, že  Doupě nemá žádnou pevně stanovenou kvótu, kolik článků denně vydat. Ale dále…
 
…v žádném případě netvrdím (a pokud vím, nikdy jsem netvrdil), že mnou popisované události v článku, jsou, nebo budou přesně takové, jaké se objeví ve hře. To v žádném případě! O to mi totiž zdaleka nejde, jako spíše o to, abych na základě dostupných informací, obrázků, či svých domněnek zdůraznil potencionální atmosféru daného titulu. Nemohu souhlasit ani s tím, že článek je pouhým přepisem traileru, neboť jsem jednak čerpal inspiraci odjinud (z obrázků, informací na hompage), jednak jsem žádný trailer doposud neviděl. Na druhou stranu, můžu proto považovat za úspěch, že ve Vás článek vyvolal podobné, možná i  stejné pocity jako vizuální prezentace hry
Teď bych Vás rád poprosil, zda-li byste nemohl veřejně sdílet zdroje podobného balastu, jemuž se můj článek toliko podobá a jímž je internet tak zahlcen. Já jsem se totiž doposud domníval, že články takové povahy na české, snad i zahraniční herní scéně chybí. A naopak, konvenčně pojatými prewiew – dá-li se to vůbec srovnávat – se to v internetové herní oblasti jenom hemží – svým způsobem vlastně ničím jiným. A uvážím-li navíc, že v moderní době je oblíbené prolínání žánrů (film-hra, hra-film, kniha-film,…), nevidím na kombinaci hra-povídka nic špatného. Vy skutečně ano?
 
Já se domnívám, že by Doupě bylo stínem své minulosti v případě, že by kromě (mého) balastu nevydávalo žádné kvalitní články: recenze, (skutečné) prewiew, novinková informovanost, rozhovory, atd. A tak tomu přeci není...     

 |   |  Odpovědět
PeT  |  25. 06. 2004 13:15

Dobry den,

takze, chapu-li dobre, tak vy vlastne pisete clanek na motivy hry, ktera ma vyjit a snazite se "zduraznit potancionalni atmosferu" tohoto titulu. Cili jinak receno, nevite, jake to bude, ale uvadite ctenare v omyl, kdyz do Vami psaneho clanku promitate sve predstavy a ocekavani. Pominu-li pravni stranku veci (jako autorsky zakon pri penezeni dila vychazejici z dila nekoho jineho, pripadne obchodni zakonik, kdy v pripade, ze budete tuto hru na svem serveru (pred)prodavat, se dopoustite klamani spotrebitele a tim padem v pripade uspesneho prodeje i bezduvodneho obohaceni) provadite vlastne takovou reklamni masaz ctenare (ergo potencionalniho zakaznika), cili prakticky tzv. HYPE. Proto se mi zda, ze clanek plny neoverenych informaci nema takovou informacni hodnotu, jakou by mohl mit, kdyby se k tomuto tematu pristoupilo z jine strany.

Na druhou stranu se Vam musim omluvit, protoze jsem svuj prispevek psal v ponekud emotivnim naladeni, kdyz jsem pri uklidu nalezl sve stare herni casopisy (nazev radeji neprozradim, ale ve sve dobe to byla zaruka kvality, dnes jiz pouze zivori a sve nedostatky omlouva napadanim konkurence - koukam, ze lide, kteri se v teto branzi pohybuji, uz maji jasno ) a kdyz jsem si precetl, co psavali v preview a co bylo opravdu obsahem dane hry, je mi k placi. Nemluve o financich, ktere jsem dobrovolne odevzdal tehdejsimu jedinemu dovozci techto her.

Protoze dnesni financni situace, kdy nova hra v pohode zabere az 1/5 prumerneho prijmu (ktereho stejne vetsina z obyvatel CR ani nedosahuje), nuti zakazniky peclive vybirat mezi tituly, zda se mi nefer je strhavat nekorektnimi informacemi prave na miste, kde zakaznici ocekavaji nestrannost a profesionalitu prispevku (at uz recenzi, preview, nebo treba informaci technickeho charakteru).

Mozna bych jeste zareagoval na Vami oblibene kombinace film-hra, kniha-film, hra-film, sam dobre vite, jaka je kvalita titulu vychazejicich z kvalitni predlohy (doufm, ze nemusim vyjmenovavat) a na to, ze autori (producenti atd.) sazeji prave na dobre jmeno predlohy, ze ktere vyhazeji (a za ktere zaplatili relativne vysokou castku!) a o to mene kvalitni tituly pak prezentuji. Zarnym opakem tohoto bohuzel dnes velmi vyuzivaneho pravidla budiz saga Pan Prstenu.

Na konec neuvedu zadnou moudrou myslenku, ani svuj text nezakoncim nejakou konkluzi, protoze muza, se kterou jsem doposud laskoval, uz preletla k nekomu jinemu, aby i ten ze sebe mohl udelat blba na nejakem internetovem foru .

 |   |  Odpovědět
Patrik Kanka  |  26. 06. 2004 16:52

Zdravím,
 
Předně bych rád zareagoval na první část Vašeho posledního příspěvku o právní korektnosti mého článku.
Nevím, co se to v poslední době rozmohlo za trend, vidět za každou recenzí (vzdáleně prewiew, atd.) obchod. Obchod, jenž – pokud je recenze neadekvátní, nadsazená – přinese na úkor skutečnosti poněkud více peněz ať už výrobci, distributorovi, prodejci, či autorovi článku (ve skutečnosti to přinese peníze všem. Ano, doba je taková, jaká je, ale všeho s mírou. Ne za vším je hned skryt nekalý úmysl, ne všichni lidé staví peníze na první místo. Uráží mě to, když si někdo myslí, že píši pro finanční blaho Doupěte, kanoucí z vlastního prodeje titulů, jež Doupě recenzuje. Takhle tedy ne! Nemluvě o tom, že Vaše domněnka je, dalo by se říci nefunkční, neboť neznám člověka, jenž by si POUZE na základě mého článku hru koupil, přeobjednal. Obzvláště v dnešní době – jak jste sám podotknul. Přirozeně se tak neguje i představa, že by hráči neměli jinou možnost než koupit zajíce v pytli, neboť vedle mého článku se bezesporu objeví a objevuje mnoho dalších se zaručenými informacemi, včetně samotné a nejdůležitější recenze. A pokud jde o tu lež, o níž se můj článek méně či více opírá, nemám nejmenší obavy o porušení zákona. Jak by k tomu přišli samotní vývojáři, kteří předem něco veřejně oznámí a výsledek je potom dosti odlišný? Pojděme ale do detailů: co takoví recenzenti? Jsou oni lháři, když něco subjektivně posoudí, a to se potom neshoduje s představami hráče, jenž si hru koupil a teď hořekuje? Ale mezi ně já vlastně nepatřím, neboť to nejsem já, kdo s konečnou platností vyřkne fakta. A vůbec, ono je to celkově s tou atmosférou, jako s abstraktním pojmem, definovaným jednotlivcem, na štíru, nemluvě o tom, že je (jak?) českou legislativou nepostižitelná. A tak její veřejná reprodukce tak, jak se Vám jeví (spíše tak, jak ji cítíte), rozhodně mimo zákon nikoho nestaví. Chápu, že některým by se očividně více líbilo, kdyby celý můj článek tvořila pouze věta: Bloodline slibuje hororovou atmosféru. Já jsem neudělal nic víc než to, že jsem ji dle svého popsal…

 |   |  Odpovědět
TOJ  |  27. 06. 2004 14:50

Před nedávnou dobou jsem měl možnost být obeznámen více s touto hrou a co se týká atmosféry, tak ta má být dobrá. Ostatně příběh je zaměřen na obyčejného advokáta, který chce vyřešit záhadu, jež se udála v krematoriu, kde byl obrovský masakr a přežila pouze jedna osoba. Tuto osobu všichni obviňují že za to může. Vy jakožto advokát - hlavní hrdina celé hry, se vydáte tuto záhadu prozkoumat. Toto je skutečný příběh hry.

Teď když se ve hře vyskytnou různí zombie, nebylo by dobré se zmínit o zbraních, kterými na ně budete útočit? Vždyť zbraně mají s atmosférou také něco společného. Vezmu-li například upíří hru Nosferatu: Malachiho hněv, kde jsme se setkali s krucifixem, bambitkami, svěcenou vodou apod. Tyto zbraně sami za sebe dotvářeli dobrou atmosféru, která byla jakousi náhražkou nespočtem bugů a grafické nedoladěnosti...

 |   |  Odpovědět
Filip Merhaut  |  23. 06. 2004 09:10

Podle me je to super clanek!V zaplave technicky pojatych preview ktere jsou si podobne jako vejce vejci je to neco obcerstvujiciho.Diky tomuhle clanku se na tu hru uz moc tesim.. jenom doufam ze bude mit tak dobrou atmosferu jako tohle preview :))

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor