Boje v Kingdoms of Amalur vypadají hodně zábavně

Dvojice videí se věnuje stylům boje, zbraním a soubojovému systému obecně.
Boje v Kingdoms of Amalur vypadají hodně zábavně

Kingdoms of Amalur: Reckoning s každým novým videm vzbuzuje větší zájem o toto akční RPG. Aktuální dva vývojářské deníky se věnují jednomu z hlavních taháků hry – soubojovému systému, který si chce hodně brát z klasických bojovek. Dočkáme se tak hodně svižných bitek, kde nebude nouze o efektní komba. Reckoning ovšem nezapomíná ani na své fantasy RPG kořeny, takže nabídne hned několik tradičních bojových stylů a zbraní: kladiva, meče, elementální magie, dýky a luky a tak dále. Ovšem, jak už jste se mohli přesvědčit v 20 minut dlouhém herním videu, nepůjde jen o boje, ale Kingdoms of Amalur: Reckoning slibuje být RPG hrou se vším všudy. Jak se jí to podařilo se dozvíme 10. února, kdy hra vychází.

Zdroj: TZ
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce, RPG | akční openworld RPG
Výrobce: 38 Studios | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 10. února 2012
  • Zajímavý soubojový systém
  • Kombinování různých dovednostních stromů
  • Pohádková grafika
  • Minimum bugů
  • Nutnost gamepadu
  • Slabší dabing
Související články
  1. Kingdoms of Amalur: Reckoning se rýsuje jako zatraceně slibné RPG
  2. Kingdoms of Amalur: Reckoning – svěží akční RPG (dojmy z GC)
  3. Galerie: Kingdoms of Amalur: Reckoning
  4. Další hrou EA bude Kingdoms of Amalur