Bojový systém v Avengers má na starosti návrhář stojící za God of War

Se zkušenostmi z tvorby skvělého bojového systému pro God of War by mohl Vince Napoli učinit z Avengers opravdu unikátní akční jízdu.
Bojový systém v Avengers má na starosti návrhář stojící za God of War

Nový herní projekt s Avengers se představil na E3 ve svém prvním traileru a nesklidil od spousty fanoušků moc slávy. Především kvůli grafickému zpracování a postavám, které nehledají předlohu ve filmovém MCU. Důležité ve finále ale bude především to, jak se bude celá komiksová partička hrdinů ovládat. Přesně o to se stará Vince Napoli, který měl na starosti mimo jiné i způsob, jakým jsme se prodírali s Kratem až k nejvyššímu vrcholku všech světů. 

Avengers se konečně představují, dočkáme se jich příští rok | E3

Avengers se konečně představují, dočkáme se jich příští rok | E3

Právě proto by ani kritici současné podoby Avengers neměli ještě hru zatracovat. God of War nabídlo propracovaný systém plný zajímavých prvků a pokud se hrdiny z marvelovského světa podaří tomuto výkonu přiblížit, máme se na co těšit. Prim i tentokrát ale budou hrát hlavně postavy samotné. "Nepracujeme jenom na bojovém systému. Musíme pracovat se samotnými postavami. Ptáte se, co by tato postava v dané situaci udělala. Jak se pohybuje. A především, jaká jsou její pravidla. Musíte si uvědomit, co už je přes čáru. Ano, může to znít trošku nudně, ale pravidla pro jednání tvořené postavy si vždy musíte stanovit. Je třeba vědět, co může udělat," říká o tvorbě hrdinů Napoli.

Příběhovou kampaň herních Avengers půjde hrát pouze sólo

Příběhovou kampaň herních Avengers půjde hrát pouze sólo

"Všechny herní atributy jsme hodně stavěli kolem vlastností jednotlivých postav. Je to spojené i s vyprávěním. Pokud chcete, aby se hráč cítil třeba jako asasín, dáte jeho hrdinovi stealth. Pokud se má cítit jako Hulk, dáte mu neskutečnou sílu a možnost používat vše ve svém okolí jako zbraň. A když se chce cítit třeba jako Iron Man, musíte mu dát spoustu vychytávek a chtít po něm, aby se choval chytře. Díky tomu bude hra za každou postavu naprosto odlišná. Chceme, abyste se s každou postavou cítili, jakoby to byla ta jediná postava, o které hra je. Když hrajete za Iron Mana, bude to Iron Man hra. Pak přepnete na Black Widow a říkáte si, že to je hra o Black Widow," pokračoval o tom, čeho chtějí při vývoji postav dosáhnout.

Pokud chcete mít alespoň hrubou představu o tom, jak budou Avengers vypadat, můžete se už nyní podívat na uniklé záběry z prezentace hry za zavřenými dveřmi na E3. Hry se dočkáme 15. května na PC, Xboxu One, PS4 i Google Stadia.