Brzy vychází Game Industry 2, česká kniha o herním průmyslu

Druhý díl přináší 240 stran zajímavých informací a vychází už ve čtvrtek 13. září.
Brzy vychází Game Industry 2, česká kniha o herním průmyslu

Česká kniha o vývoji počítačových her a rozličných oblastech z herního průmyslu se dočkala svého pokračování – a tím je titul Game Industry 2, který vás na 240 stranách perem 17ti českých autorů provede tajemnými zákoutími game designu, marketingu, distribuce, programování, herními texty a celou řadou dalších témat.

Game Industry 2 stručně v datech a číslech:

  • 240 stran textu B5 doplněného schématy, tabulkami, obrázky a náměty k dalšímu studiu
  • 14 stran barevné přílohy článku Historie českých a slovenských videoher od Michala Rybky
  • Kniha vychází 13. září 2012 v nákladu 830 kusů s doporučenou prodejní cenou 299 Kč (vč. DPH).
  • K dispozici u vybraných knihkupců, zejména sítě Kanzelsberger, Neoluxor a Planeta knih (dále viz www.game-industry.cz) .

GI2_Obalka.png

Z obálky:

Hry zažívají v posledních letech neuvěřitelný rozmach. To, co bylo dříve zábavou jedinců zavřených v potemnělých kobkách domovů a kolejí, případně skupinek v raných arkádových a pozdějších PC hernách, je dnes mainstreamovou zábavou s mnoha segmenty.

Kniha Game Industry 2 vás ve volné návaznosti na první díl provede rozličnými zákoutími herního vývoje, psychologie hraní a historie tohoto fascinujícího odvětví. Perem sedmnácti autorů vznikl v České republice dosud ojedinělý projekt (sborník), který populárně-naučnou formou přístupnou laikům i profesionálům přináší 240 stran napěchovaných informacemi, schématy, obrázky a odkazy k dalšímu studiu.

Texty jsou určené jak začínajícím a profesionálním herním vývojářům, tak všem, kteří se o hry zajímají a touží něco nového se dozvědět.“

Z obsahu:

Jan Jirkovský: Vývoj her a práce v herním průmyslu
Martin Zavřel: Opomíjené aspekty vývoje her
Petr Minařík: Krása programování her
Petr Smílek: Herní 3D engine a moderní grafické technologie
Štěpán Kment: Animace a motion capture
Martin Procházka: HTML5 a multiplatformní technologie
Ondřej Sýkora: Pathfinding aneb hledání cest
Michal Roch: Způsoby a úskalí testování her
Daniel Vávra: Práce herního designéra
Jarek Kolář: Videohry a vyprávění
Jarek Kolář: Jak psát interaktivní dialog?
Ondřej Hrabec: Flow a typologie hráčů
Jiří Zlatohlávek: Gamification
Jaroslav Faltus: 15 pravd o herním marketingu
Jan Jirkovský: Digitální distribuce
Zuzana Kostićová: Náboženství a počítačové hry
Jakub Těšínský: Historie hraní deskových her
Michal Rybka: Historie grafického hardware
Martin Bach: Historie českých a slovenských her a týmů

Zdroj: TZ

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy E3 2018: je na co se těšit

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy…

Výstava E3 není jen o odhalení a novinkách. Také jsme se dočkali tuny nových obrázků z očekávaných her.

včera | | 2 N/A
V God of War je tajemství, které ještě nikdo neobjevil, tvrdí studio

V God of War je tajemství, které ještě…

Podle kreativního ředitele studia Santa Monica, Coryho Barloga, je v God of War stále ještě ukryté něco, co zatím nikdo z více než pěti milionů hráčů na světě neodhalil.

4.  6.  2018 | | 6 N/A
E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii za střídání ročních období

E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat …

Na konferenci Microsoftu snad nesmí nikdy chybět Forza. Nová Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii a nabídne čtyři roční období.

13.  6.  2018 | | 2 N/A
Battlefield V se chlubí novým trailerem a slibuje režim Battle Royale

Battlefield V se chlubí novým trailere…

9.  6.  2018 | | 2 N/A
Nejžhavější trailery a videa z výstavy E3 2018: vše v pohybu

Nejžhavější trailery a videa z výstavy…

Obrazovou galerii máme za sebou, teď jsou na řadě ty nejlepší trailery. A že jich bylo.

včera | | 1 N/A
Skvělá akční parodie Totally Accurate Battlegrounds dočasně zdarma

Skvělá akční parodie Totally Accurate …

Je to free, tak proč to nezkusit.

7.  6.  2018 |
Tennis World Tour: zpátky na kurt (recenze)

Tennis World Tour: zpátky na kurt (rec…

Po opravdu dlouhé době se nám dostává návratu na virtuální kurt od původních tvůrců Top Spinu. Stojí to za to?

4.  6.  2018 | | 6 N/A
Nový Assassin

Nový Assassin's Creed možná nabídne vě…

Líbil se vám větší příklon k RPG žánru v Origins? Vývojáři v tom podle všeho hodlají pokračovat.

4.  6.  2018 | | 1 N/A