Brzy vychází Game Industry 2, česká kniha o herním průmyslu

Druhý díl přináší 240 stran zajímavých informací a vychází už ve čtvrtek 13. září.
Brzy vychází Game Industry 2, česká kniha o herním průmyslu

Česká kniha o vývoji počítačových her a rozličných oblastech z herního průmyslu se dočkala svého pokračování – a tím je titul Game Industry 2, který vás na 240 stranách perem 17ti českých autorů provede tajemnými zákoutími game designu, marketingu, distribuce, programování, herními texty a celou řadou dalších témat.

Game Industry 2 stručně v datech a číslech:

  • 240 stran textu B5 doplněného schématy, tabulkami, obrázky a náměty k dalšímu studiu
  • 14 stran barevné přílohy článku Historie českých a slovenských videoher od Michala Rybky
  • Kniha vychází 13. září 2012 v nákladu 830 kusů s doporučenou prodejní cenou 299 Kč (vč. DPH).
  • K dispozici u vybraných knihkupců, zejména sítě Kanzelsberger, Neoluxor a Planeta knih (dále viz www.game-industry.cz) .

GI2_Obalka.png

Z obálky:

Hry zažívají v posledních letech neuvěřitelný rozmach. To, co bylo dříve zábavou jedinců zavřených v potemnělých kobkách domovů a kolejí, případně skupinek v raných arkádových a pozdějších PC hernách, je dnes mainstreamovou zábavou s mnoha segmenty.

Kniha Game Industry 2 vás ve volné návaznosti na první díl provede rozličnými zákoutími herního vývoje, psychologie hraní a historie tohoto fascinujícího odvětví. Perem sedmnácti autorů vznikl v České republice dosud ojedinělý projekt (sborník), který populárně-naučnou formou přístupnou laikům i profesionálům přináší 240 stran napěchovaných informacemi, schématy, obrázky a odkazy k dalšímu studiu.

Texty jsou určené jak začínajícím a profesionálním herním vývojářům, tak všem, kteří se o hry zajímají a touží něco nového se dozvědět.“

Z obsahu:

Jan Jirkovský: Vývoj her a práce v herním průmyslu
Martin Zavřel: Opomíjené aspekty vývoje her
Petr Minařík: Krása programování her
Petr Smílek: Herní 3D engine a moderní grafické technologie
Štěpán Kment: Animace a motion capture
Martin Procházka: HTML5 a multiplatformní technologie
Ondřej Sýkora: Pathfinding aneb hledání cest
Michal Roch: Způsoby a úskalí testování her
Daniel Vávra: Práce herního designéra
Jarek Kolář: Videohry a vyprávění
Jarek Kolář: Jak psát interaktivní dialog?
Ondřej Hrabec: Flow a typologie hráčů
Jiří Zlatohlávek: Gamification
Jaroslav Faltus: 15 pravd o herním marketingu
Jan Jirkovský: Digitální distribuce
Zuzana Kostićová: Náboženství a počítačové hry
Jakub Těšínský: Historie hraní deskových her
Michal Rybka: Historie grafického hardware
Martin Bach: Historie českých a slovenských her a týmů

Zdroj: TZ

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si letos můžete zahrát

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si let…

Mobilní hry se v dnešní době vyrovnají mnoha počítačovým i konzolovým kouskům. Jaký si ale vybrat? Tady jsou naše tipy na nejlepší hry pro mobily.

25.  11.  2020 | |19 N/A
Ladislav Novák
Nejlepší hryTémaMobily
Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Steamu a Black Friday

Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Stea…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

27.  11.  2020 | |1 N/A
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce
Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahrát. Playstation, Xbox i Switch

Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahr…

12 her, které vám nesmí uniknout, pokud hrajete na herních konzolích. Našli jsme nejzajímavější pecky pro Playstation, Xbox i Switch.

19.  11.  2020 | |7 N/A
Martin Nahodil
Konzole