Budoucnost hraní je streamovaná. Výkonné počítače už nebudou potřeba

Diskuze čtenářů k článku

Spekoun  |  27. 04. 2019 01:50

100X opakovana LEZ se nestane pravdou...

Sory ale tohle skouselo predtim uz tak 10 FIREM.

A hadejte co vzdicky beta test probehnul uplne bezproblemu ale jakmile zacalo sluzbu vyuzivat velky mnozstvy lidi a linka do internetu se zatizila zvedla se latence a BOOM respoce time se zvednul na nehratelnou uroven.

A TO MLUVIM O LIDECH Z 10 ms PRIPOJENIM. 100ms+ to ani nezkousejte.

A pokud chcete zkusit jake to je nainstalujte si zpozdovac klaves a mysi nastavte si tam cca 250ms a hrajte....

Pak me napiste jaky ste meli pozitek...

OPRAVDU 10 FIREM UZ NA TOMHLE VYHORELO.

DOKONCE NVIDIA VYHORELA ..... A TO ONI MAJ NEJLEPSI SUPER POCITACE NA GRAFIKU.

Protoze o grafiku nejde nikdy neslo o stroj na kterym to pobezi.

PROSTE ZAKONY FYZIKY NEOBEJDOU Pripojeni bude mit porad zpozdeni.

Proto hry ktere sou akcni maji veci jako FAVOR SHOOTER PROTOZE NELZE ODSTRANIT LATENCI !!!!

RYCHLOST SVETLA JE DANA !!! FREKVENCE ROUTERU A SWITCHU JE DANA !!!

Boha dnesni demence me opravdu vytaci....

 |   |  Odpovědět
Spekoun  |  27. 04. 2019 01:56

jeste bych dodal pro neznale NEEXISTUJE nic jako PRIMA LINKA nekam.

VESKERA KOMUNIKACE SE PREVADI DO MODULACE.

A pokud neco o tom vite zjistite ze cim mene informaci prochazi uzlem tim rychleji a snadneji signal zmodulujete a prelozite.

Zatim co pri plnem vyziti linky nebo proste vetsi zatezi modulujete uz zpoustu informaci a dochazi k spozdeni

Proto to vzdy funguje jako BETA TEST a PRI ROZJEZDU jenze pak se nahrnou uzivatele a OUHA.....Vsichni z pomalim internetem sou rovnou v.....

A ty z rychlim to poznaj a radsi sluzbu uz nevyuzijou a ta firma z par lidi kterym lagy a spatna ovladatelnost nevadi neuzivej....

Vazne nechapu proc tuhle hovadinu jeste nekdo vubec reklamuje a zkousi...
ZE SE PTAM ZE PRACHY .... No logicky jenze ZAKONY FYZIKY PRACHY NEOBEJDOU SORY...

 |   |  Odpovědět
kotuhaaa  |  28. 04. 2019 03:51

Wow, inzinieri z nvidie a google by asi k tebe mali chodit na lekcie fyziky.. ;)

 |   |  Odpovědět
adaman  |  27. 04. 2019 08:04

Současné sítě nestačí. Hráčů už jsou desítky milionů a číslo se zvyšuje a zatížení sítě bude příliš velké. Jakmile takhle budou chtít hrát všichni, nemůže to v současných podmínkách fungovat a budovat nové sítě stojí miliardy. Navíc se jistě nebude operátorům líbit, že se dedikuje tolik prostoru na síti hraní, takže se můžeme těšit na snahy úplného zrušení síťové neutrality a zpoplatnění hraní od poskytovatele připojení.

 |   |  Odpovědět
Hawky  |  27. 04. 2019 09:03

Už se nemohu dočkat starého nového problému "buffering".
Pro mnoho hráčů je nepředstavitelné hrát pod 60 FPS, buffering je o pár levelů "lepší"... nemluvě pak o výpadcích internetu během hraní (servery, připojení, automatické stahování updatu jednoho ze sta nedobrovolně nainstalovaných programů, atd.).

Tudíž doufám, že tohle budoucnost není, nejdřív by se musela reorganizovat a rozsáhleji stabilizovat infrastruktura.

 |   |  Odpovědět
pajkaz  |  27. 04. 2019 21:30

Věřim, že to bude fungovat, ale až za několik let, zní to určitě slibně, zatim teda technicky dost problematické......PC hraní v dobrý kvalitě je drahá záležitost, byla vždycky.....tak zatim, když si vezmete, chystaný playstation a xbox..tak oni zatim streamování nechystaj....

 |   |  Odpovědět
Mysel_1  |  28. 04. 2019 21:50

Za tech "nekolik let" by teoreticky mohlo fungovat hrani ve kvalite, ktera je dnes unosna pri lokalnim reseni. Jenze za "tech nekolik let" bude chtit kazdy kvalitu mnohem(!) vyssi. Dneska taky muzete hrat vzdalene prastareho Dooma. Chcete? ;o)

 |   |  Odpovědět
q  |  29. 04. 2019 16:57

Streamované služby lákají hlavně provozovatele, co chtějí mít zisky z předplatného. Hráče, co potřebují nízkou odezvu (velká část her), ne.

 |   |  Odpovědět
Tehomas  |  01. 05. 2019 08:57

1) Není snad nutné streamovat hned akční hry. Nejrůznější strategie klidně přetrpí i půlsekundové zpoždění
2) Ve stremování budoucnost vidím. Ne kvůli tomu, že by hráči nemuseli mít výkonné železo. Spíš kvůli jeho potenciálu v boji proti pirátství. Taky by to zjednodušilo práci s předplatnými do knihoven her.
Ale myslím, že to nebude fungovat tak, že se bude posílat celé video. Spíš si představuju protokol, který ponechá render na uživatelském zažízení a na vzdáleném serveru pojede logika. Podobně jako u MMO - ty už se dávno dají hrát bez znatelného zpoždění - pokud se zrovna na síti neděje něco nezvyklého...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor