Bungie hledá lidi, kteří vytvoří pořádný příběh pro Destiny 2

vytisknout velikost písma

Když si představíme nejočekávanější hry roku 2017, Destiny 2 je rozhodně někde na vrcholu. Ačkoli u mnoha lidí první díl vyvolal zklamání, pořád se jednalo o veleúspěšnou hru, která si silnou komunitu drží dodnes. Jedna z největších výtek Destiny byl nicméně příběh, který u pokračování bude mnohem vymakanější.

PC | Akce | Online | Multiplayer

Destiny 2 nejspíš vyjde i na PC

Minimálně to zatím tak vypadá. Bungie - studio, které za Destiny stojí, na svém webu zveřejnilo několik pracovních inzerátů, skrze které hledá lidi pro tvorbu příběhu Destiny 2. Přesněji hledá šéfa narativního vývoje (Head of Narrative Development), narativního režiséra (Narrative Director) a Live Narrative Director (český ekvivalent pozice mě nenapadá). U posledních dvou pozic vysloveně stojí, že jsou pro Destiny 2.

Snímek obrazovky 2016-12-28 v 17.49.32.pngPopis pozice Live Narrative Director na stránkách Bungie

Nejzajímavější je rozhodně Live Narrative Director. Na stránkách stojí, že úspěšný kandidát bude řídit vyprávěcí obsah, který bude vycházet v malých aktualizacích. To znamená, že hráči v Destiny 2 budou pravděpodobně dostávat malé bezplatné příběhové aktualizace.

To by byl od minulého dílu rozhodně posun. Původní Destiny moc příběhu nepobralo.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 20 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A