Bungie s exkluzivitou pro Microsoft končí, to je známo už delší dobu. Pro některé hrozná zpráva, pro některé důvod k oslavám... Každopádně to platí až odteď, když už mají svůj poslední kousek Halo: Reach za sebou, a připravují se na vývoj dalšího projektu.
Momentálně se o něm neví zhola nic, kromě faktu, že kvůli němu studio vytváří zbrusu nový engine. Podle Briana Jarrada, manažera pro komunikaci v Bungie, je tým výhradně proti používání licencovaných technologií a raději dělá na svých.
"Myslím, že to jde ruku v ruce s naším nezávislým duchem. Stejně jako bychom neradi dělali na značce někoho jiného, chceme zapracovat i na vlastní technologii. Tak to bude i v budoucnu. Ve vývoji je nový engine, což znamená, že jsme stále v preprodukci."
Zdroj: 1UP
- Skvělá atmosféra
- Zábavné přestřelky
- Skvělá hudba
- Obrovský multiplayer
- Vyladěnost
- Občasný pokles frame-rate
- AI spolubojovníků
- Kampaň mohla být delší