Bývalý vývojář: 2K úplně pokazilo Mafii 3 a Evolve

Diskuze čtenářů k článku

nekro_E  |  02. 11. 2016 09:54

Markéto naučte se číst a rozumět anglickému textu.
The Borderlands Pre-Sequel was developed with a skeleton team of 40 people at 2K Australia in just 18 months, and went on to sell 1.7 million units [8], plus significant DLC sales.
The reward for being profitable from HQ was subsequently closing the Australian studio down in April 2015

tedy žádné mdlé přijetí, ale naopak solidní profit v malém teamu za kratší produkční cyklus a i přesto konec pro studio a další z nelogických rozhodnutí 2K.
čtete po sobě vůbec něco nebo ty bláboly jen uveřejňujete aby bylo na makeup a kabelku?


 |   |  Odpovědět
Jirka  |  02. 11. 2016 17:36

Tvl to je úroveň...
díky nekro za přesnější informace :)

 |   |  Odpovědět
NEumiss  |  02. 11. 2016 18:08

Ahoj taky diky za preklad.
Dobra ostuda nebe a dudy preklad. Marketa dala Googletranslator?Asi prestanu navstevovat tyto stranky.

 |   |  Odpovědět
Ci-a  |  03. 11. 2016 15:10

Nekde pisou, ze Mafie 3 se za prvni tyden prodalo 4,5milionu kopii. Tady pisou ze necely milion. Nekdo hleda senzaci propadaku nebo uspechu za kazdou cenu...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor