Byznys hrátky: EA spolkla tvůrce Baldur´s Gate a KOTOR

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 6

Diskuze k článku

Male_zvire, Male_zvire  |  16. 10. 2007 12:48

Přes nemalý křik PS3 Fans je Sony vyloženě na cestě do pekla a začínají se pomalu ukazovat důvody, proč odešel jeden z "vyšších důstojníků". Vyloženě věděl už tenkrát, co se bude dít dál.
Tak to jsem zvědavý, jak daleko to zajde.

Manhunt2 a hysterie kolem je mi docela záhadou. První díl mě vůbec nebavil a nedohrál jsem ho ani z povinnosti k mé peněžence. Myslím že by si ti dobře placení rádoby slušňáci měli uvědomit, že je to opravdu věc zákazníka, co si koupí a co nechá hrát svoje děti. Studenti v americe stejně střílejí, ať hrají hry nebo ne a to, že zakážou nějakou divnou hru to stejně nezmnění. A zrovna v Anglii měli problémy s násilím dřív, než nějaké hry vycházely.

 |   |  Odpovědět
novcze  |  16. 10. 2007 20:05

Tak mi řekni důvody, proč je podle tebe Sony na cestě do pekla
Ty nesmysly co vykládá to vyžraný prase Newell jsou klasický bláboly PC vývojáře, kterej bez API neudělá vůbec nic, ale chce vydělat na konzolích a teď zjistil, že konzole jsou jiná liga a zatímco Insomniac vydal svoji druhou hru na PS3, která se nebezpečně blíží CGI filmům od pixaru a jede na 60fps (a to se PS3 prodává teprve rok), tak Newell si pořád jen stěžuje.

 |   |  Odpovědět
Mican  |  18. 10. 2007 15:12

GN má v mnohém pravdu, architektura PS3 je neskutečně složitá. Než zaplatit 50 programátorů a 50 grafiků, není jednodušší zaplatit 5 programátorů a 5 grafiků, najmout i nějaké scénáristy (aby ta hra byla o něčem jiném než o grafice) a prodávat to na Wii?

 |   |  Odpovědět
novcze  |  18. 10. 2007 19:00

ona není nějak extrémně složitá, je prostě jiná (stejně jako byla ve své době PS2) a vývojové nástroje jsou na velice dobré úrovni (opět v porovnání s PS2), Newell je prostě línej dělat něco mimo directX api, zatímco jiní vydávají již druhou hru na PS3 (a to velice podařenou) za pouhý rok prodeje nové konzole.

btw. wii?, že by předělal half life do podoby party hry

 |   |  Odpovědět
Flasi  |  21. 10. 2007 06:30

Slovíčka, slovíčka. Je úplně jedno, jestli složitá, nebo jiná. Je úplně jedno, jestli nějaký druh postoje nazvete leností, nebo ho někdo jiný nazve efektivitou.
Realita je prostě ta, že vývoj her na PS3 je prostě drahý. Dražší (a to vcelku výrazně), než na jiné platformy. A ti pánové, co ve vývojářských firmách drží peněženky se do toho prostě nehrnou tak moc, jak se čekalo - a hlavně jak by bylo potřeba pro firmu Sony.

 |   |  Odpovědět
novcze  |  27. 10. 2007 18:23

ale to je nesmysl, čím je vývoj pro PS3 dražší? . . . jediné co může v současné době přinášet větší náklady je poznávání se s novým hw., ale to je normální

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor