Byznys hrátky: Omezení her je protiústavní

Zákon omezující prodej násilných her byl shledán protiústavním * Electronic Arts žalováni pro nápad * Sto milionů PS2 * Revolution bude odhalen začákem května * Kanibalizmus ve hrách hrozí * A samozřejmě mnohé další, i příval tabulek prodejnosti
Byznys hrátky: Omezení her je protiústavní

Zákon omezující prodej násilných her byl shledán protiústavním

Ústavní soud potvrdil žalobu podanou zástupci herního byznysu a prohlásil, že zákony z Illinois jsou protiústavní.

Dvojice zákonů, které si kladly za cíl zamezit prodeji násilných her mladistvým, byly rozhodnutím Ústavního soudu učiněny od počátku neplatnými. V třiapadesáti stránkách svého rozhodnutí popisuje soud důvodu, proč tak učinil. Jako jeden z příkladů uvádí hru God of War, která je dle něj nezávadná až na jednu scénu, jenže díky vágnosti zákona by měla být hra za jedinou scénu označena jako neprodejná mladistvým pod pokutou tisíce dolarů. Minulý měsíc byla dočasně pozastavena účinnost podobného zákona v Michiganu a kalifornský zákon čeká na rozhodnutí soudu.

Zdroj: Gamespot

Electronic Arts žalováni pro nápad

Pernell Harris žaluje Elecotronic Arts, že mu údajně svojí hrou Madden NFL 06 ukradli nápad, který jim kdysi prezentoval.

V roce 2003 totiž přišel k EA projednat hru Heart of a Champion, kterou zrovna vyvíjel, v níž hráč vedl atleta od dětství až po vrchol sportovní kariéry. Dle jeho názoru je NFL Superstar v rámci Madden NFL 06 pouhou kopií jeho nápadu, což by znamenalo, že Electronic Arts se dopustili porušení smlouvy. Pokud by tedy soud, na který se Harris obrátil, rozhodl v jeho prospěch, ze strany Electronic Arts zní totiž jenom hlasy, že obvinění je úplně zcestné. Uvidíme, jak se s tím soud vypořádá.

Zdroj: Gamasutra

Sto milionů PS2

Sice jsme vás již dříve informovali, že Sony vyexpedovala sto milionů kusů konzole PS2, ale tato událost si jistě zaslouží ohlédnutí.

Tím, že 29. 11. 2005 vyexpedovala Sony sto miliontý kus, totiž překonala vlastní rekord prodejnosti. Dříve totiž potřebovala první Playstation na podobný výkon devět a půl roku, zatímco PS2 stačilo jen pět let a devět měsíců. A slovy čísel, největší podíl byl dodán do Ameriky, kolem čtyřiceti milionů, o tři miliony méně do Evropy a zbytek zůstává pro Asii. Na PS2 je v současné době k dispozici kolem čtrnácti tisíc titulů, z nichž velká část jsou právě hry pro původní Playstation.

Zdroj: Ubergizmo

Revolution bude odhalen začákem května

Hned den po oslavách osvobození republiky od fašismu mohou herní fanoušci slavit zase, protože Nintendo představí Revolution.

Nintendo konečně ohlásilo datum, kdy hodlá představit světu svoji konzoli s pracovním názvem Revolution. Jedná se o tiskovou konferenci těsně před začátkem E3, kterou pořádá 9. května o půl desáté tamního času v Holywoodu. Konečně bychom tou dobou měli znát přesnější informace a ne jenom útržky, které Nintendo občas vypustí. Na samotnou konzoli si potom budeme muset ještě nějakou tu dobu počkat.

Zdroj: Gamespot

Kanibalizmus ve hrách hrozí

Americký Národní institut pro média a rodinu vydal výběr dvanácti her, kterých by se letos měli hráči vyvarovat.

Jako největší problém vidí tvůrci studie rozvoj kanibalizmu ve hrách, který dokazovali na střílečce F.E.A.R. a chystané akční hry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse. I když jsou hry označeny jako nevhodné pro děti, jsou podle institutu velkým problémem, pokud se dostanou dětem do ruky. Mezi dvanáctku titulů, které by si hráči raději neměli pořizovat, se pak dostaly hlavně akční hry, jako Doom 3, Resident Evil 4, ale i americký fotbal Blitz: The League, který zobrazuje hráče s prostitutkami a drogami.

Odpůrci studie však argumentují, že se oproti roku 2000 ztrojnásobil podíl obchodníků, kteří nejsou ochotni prodat dětem hry s označením pro dospělé, takže nyní je takovýchto přibližně 56 procent prodejců. I přesto chtějí lidé z institutu prosadit změny v systému hodnocení her a zavést úplně nový. Jako hlavní důvod uvádějí, že oproti roku 1990 se počet násilných her za rok zvedl třicetkrát a u her se sexuálním obsahem došlo k osminásobnému navýšení.

Zdroj: Worthplaying

Kam míří autor Final Fantasy?

Hironobu Sakaguchi, muž navždy spojovaný se sérií Final Fantasy a společností Squaresoft, se pro japonský herní časopis Famitsu rozhovořil o plánech jeho nového nezávislého studia Mistwalker. Kromě na třech ohlášených RPG, a to sice Lost Odyssey a Blue Dragon pro Xbox 360 a Ash: Archaic Sealed Heat pro NDS, prý pracují na další hře. Bohužel žádné podrobnosti nepřidal, pouze dodal, že se jedná o zatím neohlášenou hru. Následně potěšil, když potvrdil vydání dema na Lost Odyssey někdy po příští E3. Po úvodní animaci bude prý hned pokračovat i hratelná ukázka. Práce na Lost Odyssey podle Sakaguchiho pokračují podle plánu a finální verze vyjde hned po Blue Dragon.

I o Blue Dragon se rozhovořil. Přestože se hra tvoří podle artworků Akiry Toriamy (např. anime Dragonball Z, RPG Dragon Quest VIII), samotná hra nebude používat klasické cartoonovské renderování. Místo toho se dočkáme jiné grafiky, která by se dala připodobnit k animování s hlínou. I když původně chtěli použít cartoonovskou grafiku, doba podle Sakaguchiho postoupila natolik, že je možné používat nové grafické styly. Blue Dragon využije lehkého bloom efektu pro hodnověrnější zobrazení světla a real-time motion bluru pro přirozenější vzhled bojů. Práce na Blue Dragon je v současnosti hotova ze 40%.

Zdroj: Gamespot  

Výroba her zdražuje

Agentura Screen Digest přišla se zajímavou studií, která se zabývá porovnáváním aktuálních nákladů na vývoj her s odhadovanými částkami, jež budou muset vývojáři zaplatit v budoucnosti.

Nynější náklady na vývoj konzolových her (o těch počítačových se ze zřejmých důvodů – tj. že konzolové tituly jsou v absolutní převaze – výzkum nezmiňuje) se pohybují kolem 3 až 6 miliónů dolarů za titul. Odhad pro náklady na vývoj her v budoucnosti se přitom pohybuje v nesrovnatelně vyšších číslech. Jeden titul by vývojáře měl přijít průměrně na deset miliónů dolarů, v některých případech se hovoří dokonce o miliónech dvaceti.

Zdroj: TASR

Hry pohledem kritika umění

Jeden z nejznámějších filmových kritiků v USA, Roger Ebert, ve svém pravidelném sloupku vycházejícím v Chicago Sun Times prohlásil, že v obchodech není jediná hra, která by se mohla měřit s divadelními hrami, filmy či knihami ve smyslu umělecké hodnoty. Ebert tak reagoval na dotaz čtenáře, jenž si posteskl, že je smutný z toho, jak Ebert neuznává hry v porovnání s filmy a literaturou, ačkoliv přiznal, že není dostatečně obeznámen se skvělými díly tohoto média. A dodává: "Nebyl též sám film kdysi novinkou na poli kultury? Netrvalo desetiletí, než získal akademický respekt?"

Ebert odpovídá: "Opravdu považuji videohry za horší než filmy a literatura. Je k tomu strukturální důvod: videohry vždy potřebují hráčovy volby, což je opak strategie vážných filmů a literatury, jenž vyžadují autorskou kontrolu." Kritik pokračoval, že zatímco je ochoten přijmout, že videohry: "mohou být elegantní, důvtipné, propracované, náročné a vizuálně nádherné," věří, že: "povaha tohoto média mu zabraňuje se posunout od řemeslné práce k umění." "Podle toho, co vím, mi nikdo nebyl schopen uvést hru, která by byla hodna srovnání s velkými dramatiky, básníky, spisovateli, filmaři či skladateli. To, že hra může aspirovat k umělecké důležitosti jako vizuální zkušenost, přijímám." A na závěr dodává:"Pro většinu hráčů videohry představují ztrátu cenných hodin, které máme k dispozici k našemu zkulturnění, zcivilizování a získání empatie."

Zdroj: Eurogamer

Nový patent Nintenda

Společnost Nintendo si registrovala v USA nový patent, který se má týkat jejich Virtual Console funkce na připravovaném Nintendu Revolution. Virtual Console má být vlastně něco, jako uživatelské rozhraní se sérií emulátorů, které dovoluje spouštět na Revolutionu hry ze starých konzolí od Nintenda. Podle níže zobrazených obrázků je vidět, že hry se budou spouštět/stahovat rozděleny podle značky či platformy. U každé hry se zobrazí různé obrázky, animace, zvuky a další informace týkající se dané hry.

  

U her budou nové bonusy, jako třeba zvýšený počet postav, za něž bude možnost hrát. Což potvrzuje náznaky pronesené Satoru Iwatou v červenci, když zmiňoval jisté experimenty se Super Mario Bros a zachovaní hratelnosti, ale změně vizážě jednotlivých starých her. Podle patentu by měla být cena za poskytnutí těchto her uživateli nízká a bez dalšího zatížení na tvůrce her. Hry nebude potřeba znovu překódovat, aby běžely na novém hardwaru. Patent též zmiňuje, že tituly ze starších platforem (NES, SNES) se dají provozovat jen pomocí výkonu CPU Revolutionu, bez zatížení GPU. Ovšem berte na zřetel, že se jedná pouze o patent, takže jistotu přítomnosti Virtual Console v Revolutionu nemáme. Plné znění patentu naleznete v angličtině zde, určitě tam najdete i další zajímavosti o tomto slibném systému.

Zdroj: Revolution Report

Keep moving Spidey!

Společnost Activision, která vlastní práva na herní zpracování všech filmů a televizních pořadů se slavným Pavoučím mužem, si prodloužila licenci do roku 2018. Zatím jsme se dočkali dvou dobrých her podle filmů a někdy v květnu 2007 nás čeká hra Spider-Man 3, zároveň s třetím dílem filmu.

Samozřejmě došlo mezi firmami k vzájemnému poplácávání po zádech, když jeden z představenstva Activisionu prohlásil: "Hry založené na těchto fenomenálně úspešných produktech přináší k životu oblíbené postavy z filmu a dovolují uživateli prohloubit zážitek s originálními misemi a přidanými postavami od Marvelu, které jsou mimo hranice filmu Spider-Man." Tim Rothwell z Marvel Entertainment (majitelé licence) na adresu Activisionu řekl: "Activision provedl neuěřitelnou práci, když přenesl Spider-Mana do strhujících, skvěle se prodávajících her." A došlo i na další prohlášení v podobném duchu, jak jsou Activision ti praví na ztvárnění her podle filmů se Spider-Manem.

Zdroj: Eurogamer

Nintendo chváleno za ovladač 

Na Digital Interactive Entertainment Conference v japonském Kyotu pochválil Nolan Bushnell nový ovladač k Revolutionu a tvrdí, že ovladače jako je například Dual Shock od Sony odrazuje hráče, protože je jejich design příliš složitý. "3D ovládač, na kterém pracuje Nintendo, je velmi dobrý nápad," prohlásil Bushnell a dodal: "Když se podíváte na dnešní ovladače s křížky, kolečky, čtverečky a trojuhelníčky, je to děsivé. Je to jako klávesnice. Lidé se bojí složitostí."

Podle Bushnella složité ovládání odvrátilo lidi od hraní. Tvrdí, že v roce 1982 bylo 44 milionů hráčů, dnes jich je pouze kolem 18 milionů. "Složitost odradila běžné hráče, násilí odradilo od hraní ženy," říká dál. Nolan Bushnell založil společnost Atari v sedmdesátých letech minulého století a užíval si velkého úspěchu s klasickou arkádou Pong. Později společnost prodal a založil síť restaurací, v současnosti plánuje otevřít sérii pizzerií se stolními hrami.

Zdroj: Eurogamer

Tvůrci Diabla pracují na další hře

Včera byl oznámen vznik nového nezávislého vývojářského studia, jehož základ tvoří lidé z Blizzard North.

Na svých stránkách se Hyboreal Games dušují, že pracují na nové značce, která bude patřit k nejprodávanějším herním sériím. Vzhledem k tomu, že zakládajícími členy jsou Michio Okamura, Eric Sexton a Steven Woo, kteří všichni pracovali na populární akční RPG Diablo a jejím druhém díle, můžeme očekávat, že za tímto velkohubým prohlášením něco stojí. Bohužel zatím není známo více informací. Přestože autoři tvrdí, že se bude jednat o návykový titul přístupný široké veřejnosti, ještě ani není jisté, jaký žánr si vybrali, zatím známe jen pracovní název Starfall. Jisté však je, že hra je chystána pro PC a nejdůležitějším faktorem nebude technické zpracování, ale hratelnost.

Zdroj: Gamespot

Digital Anvil končí

Herní společnost Digital Anvil končí a zaměstanci se přesunuli do herní sekce Microsoftu v Redmondu. Společnost roku 1996 založil designer kultovní série Wing Commander, Chris Roberts a Microsoft ji získal v roce 2000. Prvním dílem Digital Anvil byla vesmírná střílečka Starlancer, na které pracovali čtyři roky.

Další dva jejich projekty; Loose Cannon a Frontier Wars, odkoupil Ubisoft a vývojáři se soustředili na práci na hře Brute Force, exkluzivně pro Xbox. Roku 2003 dokončili jejich asi nejvíce oceňovaný titul Freelancer. Od té doby o nich nebylo nic slyšet, až do dnes. Zda na něčem mezitím pracovali, co zůstalo nedokončeno, není známo.

Zdroj: Eurogamer 

Valve nedělá jen střílečky 

Digital Interactive Entertainment Conference pořádaná v japonském Kyotu byla akce plná známých jmen z herního byznysu prozrazujících zajímavé informace. Jednu takovou přinesl Robin Walker, design manager ze společnosti Valve. Pokud náhodou netušíte, kdo Valve jsou, vězte, že mají na svědomí jednu z nejlepších FPS všech dob, Half-Life a její loni vydané pokračování, Half-Life 2. Nyní to vypadá, že další jejich projekt nebude FPS.

Walker prohlásil, že v současnosti pracují na "kooperativních budovacích hrách."  Uvedl příklad: "budování něčeho, jako je vesmírná loď či stroj s lidmi online, místo střílení a vzájemného vraždění." Tím si rozhodně získal naši pozornost a budeme bedlivě sledovat, co nám Valve hodlají naservírovat. Přečtěte si i další zajímavé informace z Digital Interactive Entertainment Conference od Shigeru Miyamota (ředitel Nintenda) a Nolana Bushnella (zakladatel Atari)

Zdroj: IGN

10Tacle míří do Asie

Německá společnost 10Tacle Studios otevírá novou pobočku v Singapuru.

Z původní malé společnosti o několika desítkách zaměstnanců se pomalu stává gigant. Za dva roky si stihla zřídit pobočky v Německu, Anglii, Belgii a také na Slovensku. Celkově je ve čtyřech evropských pobočkách 10Tacle zaměstnáno 180 zaměstnanců. V Singapuru jich nyní přibylo rovných dvacet. S asijskou pobočkou mají Němci velké plány. V blízké době hodlají počet zaměstnanců až zpětinásobit, a udělat tak ze Singapuru svou největší pobočku.

Zdroj: Homepage

Střípky ze světa herního byznysu:

  • Podle neoficiálních informací by se mohl čtvrtý díl série o Samu Fischerovi jmenovat Splinter Cell: Double Agent. Tato informace vychází ze dvou faktů, i když zatím není podložena žádným oficiálním prohlášením ze strany distributora Ubisoft. Nejen že si koncem října Ubisoft zaregistroval doménu Splintercelldoubleagent.com, což je poměrně běžná praxe i u klamavých titulů, ale podal si také na americký patentový úřad žádost o vytvoření registrované obchodní známky Splinter Cell Double Agent. Uvidíme, zda se brzy objeví nějaké upřesnění, nebo budeme stále žít ve spekulacích, jako třeba že Sam bude záporný hrdina.
  • Strategie společnosti Nintendo ohledně jejich nové konzole Revolution je přesným opakem konkurence. Ta se snaží o svém produktu prozradit co nejvíc, zatímco Nintedo vrší jedno tajemství za druhým a ty jen velmi pomalu odkrývá. V pátek Shigeru Miyamoto přidal další záhadu, když prohlásil, že Revolution skrývá další tajemství, ale teď se jím zabývat nebude. "Na to bude čas později," dodal. Prohlásil tak během své přednášky na akci jménem Digital Interactive Entertainment Conference, která se konala tento pátek na univerzitě Ritsumeikan v Kyotu, Japonsko. Mimochodem, mluvil na ní i Hideo Kojima a další známí lidé z herního byznysu. Každopádně Miyamoto nic víc neprozradil, čímž nasadil fanouškům Nintenda pořádného brouka do hlavy. Bude to ještě něco zásadnějšího, než revoluční ovladač? Uvidíme časem.
  •  V ulicích amerických velkoměst se začaly objevovat graffiti. Na tom by nebylo nic zvláštního – jenže namísto podivných čmáranců zdobí ulice San Francisca, New Yorku, Los Angeles, Chicaga a Philadelphie komiksové postavičky, které mají v ruce handheld PSP. Občané poškozených měst jsou přesvědčeni, že za graffiti v ulicích stojí Sony, které mělo neznámému umělci zaplatit za to, že ulice „vyzdobí“. 
  • Společnost Epiphany Games, tvořící MMORPG pro PC i konzole, se rozhodla, že uspořádá průzkum mezi hráči, jakou hru budou chtít. ravidelně každý měsíc bude na svých stránkách pokládat sérii otázek, co že by hráči rádi viděli v chystané MMORPG pro Xbox 360. Pokud poskytnete své názory, nejen že se budete podílet na tvorbě hry dle vašich přání, ale navíc můžete vyhrát i některou z hodnotných cen. Jestli vás hry pro Xbox 360 nezajímají, tak ještě dodám, že výzkum nebude údajně sloužit pouze pro tvorbu her konzolových, ale získané informace se zúročí při tvorbě MMORPG pro PC.

Žebříček nejprodávenějších her ve Velké Británii

Celkový žebříček 

AP PV Název hry PT
1   New Entry     NEED FOR SPEED: MOST WANTED
2   Up  4   PRO EVOLUTION SOCCER 5
3   Down  1   HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE
4   Up  5   FIFA 06
5   New Entry     50 CENT: BULLETPROOF
6   Down  2   STAR WARS: BATTLEFRONT II
7   Down  3   WWE SMACKDOWN! VS RAW 2006
8   Down  7   WORLD TOUR SOCCER
9   Up  12   CALL OF DUTY 2: BIG RED ONE
10   Non Mover  10   GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES
11   Down  8   THE SIMS 2 55 
12   Up  14   KING KONG: OFFICIAL GAME OF THE MOVIE
13   New Entry     MARIO KART DS
14   Down  9   GUN
15   Up  25   SHADOW THE HEDGEHOG
16   Up  19   FROM RUSSIA WITH LOVE
17   Down  11   TONY HAWK`S AMERICAN WASTELAND
18   Down  6   THE MATRIX: PATH OF NEO
19   Down  16   PURSUIT FORCE
20   New Entry     TRUE CRIME: NEW YORK CITY

PC žebříček

1   Up  2   Football Manager 2006
2   New Entry     Battlefield 2: Special Forces
3   Down  1   Age of Empires 3
4   Down  3   Call of Duty 2
5   Non Mover  5   The Movies
6   Down  4   Civilization Iv
7   Down  6   The Sims 2: Nightlife 11 
8   New Entry     Need For Speed: Most Wanted
9   Down  7   The Sims 2 63 
10   Down  8   Harry Potter And The Goblet of Fire

PS2 žebříček 

1   New Entry     NEED FOR SPEED: MOST WANTED
2   Down  1   WWE SMACKDOWN! VS RAW 2006
3   New Entry     50 CENT: BULLETPROOF
4   Up  5   FIFA 06
5   Up  13   CALL OF DUTY 2: BIG RED ONE
6   Down  3   HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE
7   Down  2   PRO EVOLUTION SOCCER 5
8   Down  4   STAR WARS: BATTLEFRONT II
9   Up  15   KING KONG: OFFICIAL GAME OF THE MOVIE
10   Up  16   FROM RUSSIA WITH LOVE

Xbox žebříček 

1   New Entry     NEED FOR SPEED: MOST WANTED
2   Down  1   HALF-LIFE 2
3   Up  7   CALL OF DUTY 2: BIG RED ONE
4   New Entry     50 CENT: BULLETPROOF
5   Down  2   STAR WARS: BATTLEFRONT II
6   Up  18   FORZA MOTORSPORT 25 
7   Down  4   GUN
8   Up  9   FIFA 06
9   Up  10   KING KONG: OFFICIAL GAME OF THE MOVIE
10   Down  5   PRO EVOLUTION SOCCER 5

Gamecube žebříček 

1   Non Mover  1   Pokemon Xd: Gale of Darkness
2   Up  3   Mario Smash Football
3   Down  2   Shadow The Hedgehog
4   New Entry     Need For Speed: Most Wanted
5   Down  4   Harry Potter And The Goblet of Fire
6   New Entry     Gun
7   Up  11   From Russia With Love
8   Up  12   King Kong: Official Game of The Movie
9   Down  6   FIFA 06
10   Up  16   Call of Duty 2: Big Red One

PSP žebříček 

1   Non Mover  1   WORLD TOUR SOCCER 12 
2   Non Mover  2   GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES
3   New Entry     PRO EVOLUTION SOCCER 5
4   Down  3   PURSUIT FORCE
5   New Entry     NEED FOR SPEED: MOST WANTED
6   Up  9   WRC
7   Down  5   FIFA 06
8   Non Mover  8   HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE
9   Down  4   RIDGE RACER 13 
10   Down  6   STAR WARS: BATTLEFRONT II

Nintendo DS žebříček

1   New Entry     Mario Kart Ds
2   Up  4   Sonic Rush
3   Down  2   Nintendogs: Dachshund and Friends
4   Down  1   Nintendogs: Lab and Friends
5   Down  3   The Sims 2
6   Down  5   Harry Potter And The Goblet of Fire
7   Non Mover  7   Nintendogs: Chihuahua and Friends
8   Up  13   Star Wars Ep 3: Revenge of The Sith 30 
9   Down  6   Super Mario 64 Ds 38 
10   New Entry     Narnia: The Lion, The Witch and Wardrobe

Vysvětlivky: AP - aktuální pořadí platné pro daný týden, MP - minulé pořadí platné pro předchozí týden, PT - počet týdnů v žebříčku

Zdroj: ELSPA

Nejprodávanější PC hry v USA

AP Název hry
1.

Age of Empires 3

2.

Civilization 4

3.

Call fo Duty 2

4.

Star Wars: Battlefront 2

5.

World of Warcraft

6.

The Sims 2: Nightlife

7.

The Sims 2

8.

Harry Potter and the Goblet of Fire

9.

The Movies

10.

Battlefield 2

Zdroj: Gamespot

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejlepší hry zdarma: Jak si skvěle zahrát a neutratit ani korunu

Nejlepší hry zdarma: Jak si skvěle zah…

Občas to vyjde tak, že na hry po vánočních nákupech už prostě nezbude žádný zlaťák. Jak tedy trávit dlouhé zimní večery, když už máte všechno dohrané? Vybrali jsme pár kousků, za které nemusíte dát ani korunu, a i tak se budete královsky bavit.

5.  12.  2017 | | 18 N/A
Nejlepší hry pro Playstation 4: deset tipů, které zaručeně dobře zabaví

Nejlepší hry pro Playstation 4: deset …

Letos se pro Playstation urodila spousta herních pecek, v našem vánočním rádci proto z většiny najdete exkluzivní tituly. Nezapomněli jsme ale ani na multiplatformní hry.

30.  11.  2017 |
Ubisoft rozdává AC IV: Black Flag a World in Conflict zcela zdarma

Ubisoft rozdává AC IV: Black Flag a Wo…

Nadílka od Ubisoftu bude v podobě her, které určitě moc dobře znáte. Těšíte se?

5.  12.  2017 | | 2 N/A
Xbox One vs Xbox One X: grafický pokrok nebo bláboly? (galerie)

Xbox One vs Xbox One X: grafický pokro…

Xbox One X vyšlo nedávno a mezi vylepšeními jasně dominuje grafika. Rozhodli jsme se, že několik her detailně porovnáme v galerii.

29.  11.  2017 | | 30 N/A
Vybrali jsme nejlepší PC hry pod stromeček

Vybrali jsme nejlepší PC hry pod strom…

Toto je deset her, které byste rozhodně neměli při hraní na počítači vynechat.

6.  12.  2017 | | 21 N/A
7 tipů na nejbrutálnější hry historie, co vám zaručeně spraví chuť

7 tipů na nejbrutálnější hry historie,…

Je libo násilí a hektolitry krve? I to se občas šikne. Pojďte se tedy s námi podívat na ty nejbrutálnější hry, které spatřily světlo světa.

4.  12.  2017 | | 3 N/A
Vybrali jsme nejlepší herní notebooky pod stromeček, zahraje si každý

Vybrali jsme nejlepší herní notebooky …

Pořádný herní notebook seženete za 25 tisíc. Vybrali jsme však i levnější stroje s nutnými kompromisy, nebo naopak děla s cenou ke sta tisícům

9.  12.  2017 | | 11 N/A
Herní agenda: pochmurný listopad plný božích her

Herní agenda: pochmurný listopad plný …

Konec roku se blíží a hráčská komunita se stále těší z nových AAA titulů. Ne v každém případě to ale vyjde a v minulém měsíci jsme zaznamenali pár průšvihů, které se dostaly i mimo herní svět. Nebudeme ale listopad brát tak negativně. Přece jenom se v něm objevilo pár světlých chvil, které byste rozhodně neměli minout.

2.  12.  2017 |