Nic si nenalhávejme, Troika skončíla, protože její jediný vyjímečný titul bylo právě VTM a přesto se mu u Activisionu nedostalo až takové pozornosti, jakou by si zasloužil. Arcanum a Greyhawk byly spíš průměrné záležitosti. Občas by ses mohl podívat, co se označuje za AAA tituly... To přeci nemá s kvalitou nic společného. Proč bych měl mít doma Far Cry, HL a k nim ještě další miliony mnohem horších koridorových stříleček? Proč mám kupovat C&C a k nim ještě miliony dalších klonů? Tohle je příčina nízkých prodejů... Hry nemají co nového nabídnout a hráči nepřibývají až tak skokově, aby se jim dostal každý další klon do ruky jako nový, dosud neviděný kousek...
Jak je možné, že Sims se prodalo 70 milionů kopií (včetně datadisků) a ostatních her se prodává obvykle pod 10 milionů? Protože Sims přinesly něco nového, kdežto ten zbytek kopíruje jen staré okoukané principy... Vidím to pokaždé, když si z té tisícovky her, co mám za sebou v poličce (poctivě koupené) jdu vybrat něco, co jsem ještě nehrál. Vždycky to skončí tak, že si vyberu něco, co už jsem dlouho nehrál... A když kouknu do obchodu, co jsem ještě nehrál? To stejné...