Byznys hrátky: Vývojáři pod tlakem průměrného hodnocení

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

skl  |  03. 02. 2009 14:38

takze nejlepe kdyz vsechny hry budou dostavat 80-100 a vsichni budou spokojeni...teda vsichni krome hracu, kterym je takova ,,objektivita,, na nic, ale o hrace prece nejde

 |   |  Odpovědět
Plešoun  |  03. 02. 2009 17:57

Tady musím podotknout, že nepřiměřeně vysoká hodnocení jsou bohužel zejména právě díky hráčům. Těm kteří už po prvním traileru (nejlépe pouze renderu) přesně ví kolik procent by si daná hra mě zasloužit. Prootže recenzent píše pro čtenáře a nesmí si je proti sobě popudit... musí hodnotit v takových číslech, které čtenáři unesou.

Příklad (prosím nechci flame, dosaďte klidně jinou hru) - Killzone 2 - co když by recenzent napsal "Jde o běžnou střílečku se skvělou grafikou a hratelností. Ale bohužel ji sráží délka, lineárnost a jendoduchý příběh s uspěchaným koncem. Klady a zápory jsou tak nějak vyváženy, proto hra dostává vyvážených 5/10 z neutrální poloviny stupnice"

Myslíš, že by si recenzent mohl takovéhle hodnocení dovolit? I když by si ho opravud myslel a stál si za ním? Banda fanoušků (kteří ještě nemají k dispozici ani demo) ho totálně rozšlape - argumenty že je podplacený MS, hru vůbec nehrál a závidí, vůbec tomu nerozumí (protože průměr hodnocení je jinde a recenzent podle některých čtenářů nesmí vybočovat z průměru) apod...
Takovou recenzi dá ještě jednu a dva a dostane padáka, protože magazín čtenáře k životu potřebuje.

Takže jedinej kdo si za zkreslený hodnocení her může, jsou sami hráči, protože drtivá většina z nich, tohle "předpokládané hodnocení" vyžaduje. Jakmile se výsledný hodnocení příliš odchýlí od toho co fanoušci čekají, je bláto na hřišti. Bohužel. Proto budou nejhypovanější hry vždycky dostávat desítky i když by byly podprůměrný. A není ani ntuný v otm hledat úplatky...

 |   |  Odpovědět
03. 02. 2009 10:52

Tak to je zajímavý. Konečně někdo začal přemýšlet nad tím, proč se dělají tuny her, které nestojí za nic a žene vývojáře k zodpovědnosti a jim se to nelíbí. No jo no. Do teď si žily na obláčku. Vyloženě ta slavná krize k něčemu bude. Přeorientují se z kvantity na kvalitu. Herní trh to už potřeboval jak prase drbání.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor