Call of Duty 2 - nyní už oficiálně!

Včera v noci bylo učiněno oficiální prohlášení firmy Activision, týkající se vývoje Call of Duty 2, a tak vám nyní přinášíme ony "zatajené" detaily.

Byť jsou vývojáři z Activisionu na slovo skoupí co se podrobnějších informací týče, vypadá Call of Duty 2 náramně nejen po stránce technické, ale i z hlediska hratelnosti. Všeobecně nejvíce kritizovaným prvkem původního Call of Duty byla jeho linearita, kdy jste byli nuceni následovat cestu vytyčenou designéry. Stejně tak skriptované situace působily sice na první pohled ohromujícím dojmem, ale běda jakmile jste museli hrát danou pasáž vícekrát. Napětí se vytratilo, zůstal mnohdy jen frustrující zážitek a pocit deja-vu. To by podle slov autorů mělo být tentokrát zažehnáno.

O veškeré herní dění se ve dvojce bude starat schopná umělá inteligence, používající skripty jen k vylepšení celkového dojmu, nikoliv k jeho plnému navození. Těžko nyní vyvozovat nějaké závěry o AI, nicméně jedna věc z výše řečeného jasně vyplývá. Váš postup hrou by měl být konečně nelineární, kdy si budete volit mezi několika úkoly, přičemž je pouze na vás jak dosáhnete svého cíle a zda vůbec splníte vše, co vám bylo uloženo. Naskýtá se tak šance jak pro rozené generály, kteří vezmou nepřátelské ležení frontálním útokem, tak pro ty, co mají rádi obezřetnější postup, sem tam okořeněný výstřelem z ostřelovačské pušky.

  

V případě singleplayerové kampaně, se Call of Duty 2 bude držet známého konceptu z jedničky. Opět se na celý konflikt podíváme z úhlu tří různých válčících stran, přičemž za Američany se vypravíme do familiérní západní Evropy a s Brity se přesuneme do Normandie a do severní Afriky. Ruská kampaň se bude odehrávat pochopitelně více na východě. Cosi se proslýchá i o německé kampani, té se ale v pokračování prý nedočkáme. Avšak kdo ví, možná, že v datadisku si konečně zahrajeme i za ty "zlé".

Zdroj: Worthplaying, Gamershell, DeathFellows

Diskuze (2) Další článek: Tituly na E3 od CENEGY

Témata článku: , , , , , , , , ,