Call of Duty: Black Ops II – stará střílečka, nové triky (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

MC99  |  22. 11. 2012 08:04

Přesně jak zmiňuje recenzent na začátku , i když on tak činí s úmyslem nový díl spíše podpořit , to přece je . Vydavatel uvažuje následovně : co-bychom-tam-tematicky-pseudonového-přidali-aby-to-zas-koupilo-co-nejvíc-lidí ( ? ) Engine sem jim dávno zaplatil a jsou na jeho limitech , takže proč tam nedat pro změnu future prvky a jede se dál , ne . Netvrdím , že to nejde hrát , nicméně není čas na něco trochu více advanced ? Podívejme na sérii Crysis , například . Na současných strojích lze udělat chytřejší , vizuelně vytříbenou a invenční hru , když existuje správné cílové zadání . Nežijme minulostí , to je můj názor .

|   |  Odpovědět
Cobra  |  22. 11. 2012 09:50

Lidi to kupují spíš kvůli mulťáku Není tedy třeba plýtvat zdroji na single.

Nicméně hráči i redaktoři dělají jednu zásadní chybu - přistupují k CoD jako k nástupci Dooma, Duka, Half Life a jiných podobných akčních her, které dneska nahrazují spíš hry jako Dead Space. Jenže CoD je nástupce stříleček (shoot-em-all) jako Contra, jen ve 3D...

|   |  Odpovědět
magoedie  |  23. 11. 2012 09:12

robíte si srandu ??? ved sa to nedá hrať ..... vždy som bol fanúšik COD ale hovorím ....zlatý COD1 a COD2 .... stále každý vraví že 2 svetovej už bolo dosť ...ja vravím súčasnosti a budúcnosti už bolo za tých pár rokov dosť ...je načase aby sa vrátili k 2 sv. ...ved to je studnica nevyčerpatelných námetov a možností ...... veď posledné COD vyslovene tápu ...a nevedia ako dalej....a keby radšej tie miliony čo dávaju na reklamu vrazili do vývoja nového enginu a poriadneho týmu ...to čo robí activison v poslednej dobe to je grcgrcgrc

|   |  Odpovědět
Cobra  |  23. 11. 2012 11:09

Jistě... Aby prodeje z desítek milionů kopií klesly na miliony. V Activisionu nejsou blázni, oni prostě jen dávají lidem to, co si přejí. Proto se CoD tolik prodává. Že to pár lidí nechápe na tom nic nemění. Nemá smysl dělat hru pro tebe (na novém enginu, s novým konceptem), když lidí jako ty je zanedbatelné množství.

|   |  Odpovědět
MC99  |  23. 11. 2012 13:40

S tím souhlasím , oni jen reagují na poptávku . A to mě děsí , my jako hráči bychom měli chtít to někam posunout a ne se dětinsky radovat z každého rádoby nového nesmyslu v sérii . Svým způsobem za to mohou recenzenti , to by měla být prvosledová kritická vlna , protože podle recenzí hodně lidí následně kupuje .

|   |  Odpovědět
Cobra  |  23. 11. 2012 16:33

Většina recenzentů si nemůže dovolit kritizovat AAA hry od velkých společností. Nedostali by hry na recenze, nedostali by inzerci, nedostali by prachy...
Ne ne, hráči musí hlasovat svojí peněženkou :) Pokud chtějí něco jiného, tak CoD prostě nekupovat. Nicméně zdá se, že hráčům koncept CoD nijak zásadně nevadí.

|   |  Odpovědět
magoedie  |  24. 11. 2012 22:46

ono to bude asi tým že pamätám ešte prvého wolfensteina ,dukenukema a dooom a predtým atari, commodore ....vtedy hry mali dušu a vývojári sa predbiehali v nápadoch a invencii....dnešný trh je len zopár herných kolosov ktorí diktuju celému odvetviu.... a tá hratelnosť ...to je už len pre 15 ročné decká a tlstých prehamburgerovaných amíkov ktorí by už chceli ovládať hru jedným prstom.... kedysi boli hry poučné napríklad COD1, COD2 človeku priblížili históriu... mna napríklad nakopli viac sa zaujímať o dejiny ...ale tieto dnešne hry to je jedna velká prázdnota..... som znechutený asi prejdem na angry birds

|   |  Odpovědět
Cobra  |  27. 11. 2012 11:39

Jenže tenkrát ti bylo 15 (nebo dokonce míň). Dneska je ti 30. Chápeš? :) Už jsem to tu někde psal - tenkrát vyráběli hry vývojáři nadšenci tak, aby se líbily jim. A hráči byli taky nadšenci, kteří měli hraní jako koníček a hráli a dohrávali všechno, co jim přišlo pod ruku, protože her nevycházelo měsíčně tisíc - když tě jedna hra nebavila nebo byla moc těžká, prostě jsi neměl co hrát. Tak jsi to radši překousnul a hru nezahodil do kouta. Navíc nebylo tak snadný se ke hrám dostat. Plus pochopitelně nefungovala konkurence - každou lepší hru hrál skoro každý.

Dneska je hraní her to stejné jako čumění na televizi. Když mě hra nebaví nebo je moc dlouhá nebo těžká, prostě si seženu jinou z dalšího tisíce, které ten měsíc vyšly. Jenže to není žádoucí, protože herní průmysl je teď byznys, konkurence je tvrdá a je třeba prodávat co nejvíc kusů (vývoj hry stojí desítky milionů - dřív stála pár stovek dolarů, originální nápady jsou drahé, protože lidi jsou konzervativní). Proto šla obtížnost, promyšlenost, délka i originalita dolů, zato recyklování enginů i nápadů se rozšiřuje. Naštěstí tu máme indie scénu a menší vývojáře. Kromě toho si spousta vydavatelů uvědomila, že hráči stárnou a tak cpe do her volitelné úrovně obtížnosti pro zkušené hráče (například v Hitmanovi obtížnost Purist). Což je super :)

Nemyslím si, že by si hardcore hráči na dnešním trhu nevybrali - jen musí člověk vědět, kam sáhnout (To The Moon, Legend of Grimrock...).

|   |  Odpovědět
BikeRR  |  22. 11. 2012 07:21