Hral jsem BF4 i Ghost. CoD mi prisla jakozto preplacana slatanina - tupa strilecka s nabouchanym scenarem. Princip hry je naprosto totozny s MW2, tehdy se mi to libilo, ted to vsak zatracuji.
1) Hlavnim duvodem proc jsem Ghost po 3 hodinach hrani zlikvidoval vcetne savu jsou fixni strelecke pozice protivniku v SP. Je az do oci bijici, kdy zastrelite jizaka vykukujiciho za rohem nad hladinou vody, pote pribehne z druheho patra dalsi, bohuzel jelikoz jeho cesta vede zprava doleva a pote opet doprava, nasleduje seskok na hladinu vody a pote opet doleva k sutinam. Z jine pozice bohuzel nemuze strilet!!! Takto se deje v neklika vlnach. Teprve pote muzete odejit do dalsi lokace, podobne hry jsou mani v hernach na automatech z 90. let.
2) Superhrdinove ala Ghost - superspecialni temer neporazitelna legendami oprena jednotka.To uz si radeji zahraji batmana ci nejakou jinou marvelovskou parbu!!! BF4 vypravi osudy vcelku normalni jednotky narmoni pechoty.
Secteno podtrzeno BF4 pres mozna mene nabujely ci naboostovany scenar mi celkove prijde takovy normalnejsi a musim podotknout podstatne vice jsem se pri hrani bavil. Sic jsem hru dohral za jedno nedelni odpoledne, nelituji vsak casu straveneho nad nim. BF4 ma dynamiku, coz je neco co se z CoD vytratilo. Cely Ghost pusobi jakozto Beckova preplacanina, stmelena narychlo, je to proste nedodelane.
Nedejte se zmast novinarskymi psouky na tema jak je BF4 SP spatny. Pan novinar si patrne pri hrani zapalil marijanku a uzival si soustavneho stereotypu, tolik k alegorii v jednom internetovem magazinu ke srovnani Ghost vs BF4.
Hral jsem Modern Warfare 2, vyborna hra, myslim podstatne lepsi volba nez kdy Ghost bude.