Infinite Warfare je jeden z nejlepších dílů série, aspoň těch moderních (čtyřka a novější). Přináší jeden z nejlepších singleplayerů v sérii a konečně se odhodlává udělat budoucnost pořádně (předchozí "future" díly se odehrávaly pouze na Zemi, nyní konečně jdeme do vesmíru - a nepočítám tu krátkou epizodku na orbitě Země v Ghosts, kde se střílelo v řídícím středisku orbitální zbraně ODIN).
IW je osvěžující, přináší věci, které jinak tradiční CoD formuli rozmělňují a činí ji více stravitelnou. Jackal combat mi výrazně připomněl stařičké vesmírné hry, na které já osobně nedám dopustit - Descent, Conflict Freespace, Wing Commander a další; i když je znatelně jednodušší než space simy, je to zábava a adrenalin. Ovládání mi problémy nedělalo, když tak se dá poladit. Boj v nulové gravitaci dává klasické CoD hratelnosti nový rozměr a činí ji zábavnější (včetně užití grappling háku). A konečně IW má jako první CoD rozumně funkční stealth systém, takže stealth mise jsou zábava a nechávají postup ve značné míře na hráči (může se plížit a škodit postupně nebo se na vše vykašlat a všechno vystřílet natvrdo).
Kampaň je výborná, dlouhá (asi 10 hodin se všemi vedlejšími misemi, které jsou udělané dobře a jsou zábavné - zde v komentářích vychvalovaný BF1 má kampaň sotva poloviční délky a ještě je to trash), hra má povedené charaktery (Ethan FTW, ale všichni dobráci jsou zapamatovatelní - hlavní charakter Nick Reyes, jeho parťačka Nora Salter, hlavní inženýrka Retribution Audrey Mc Callum, Flight Deck Office Laura Gibson a další...), jen záporáci z teroristicky laděné SDF (Settlement Defense Front) jsou charakterově trošku slabší.
Hra tolik nenudí jako předchozí díly, střídá tempo, je rozmanitá (jednou se procházíte po lodi, pak máte výsadek, jindy zase máte frenetický dogfight ve stíhačce) a každá mise má svůj gimmick, specifikum (např. na Merkuru si musíte dávat pozor na Slunce, neb je z vás karbanátek). Kampaň jede přes pomalu celou sluneční soustavu a rozhodně je co vidět.
Naopak multiplayer je ... jak to říci slušně... rakovina. Přeskinovaný Modern Warfare 2 se všemi jeho chybami a tunami zbytečných killstreaků, které jen rozbíjejí hru.
IW má výborný, zážitkový single s docela smysluplným příběhem a vysokou produkční hodnotou. Rozhodně je daleko lepší než BF1 a v rámci série je to jeden z nejlepších singleplayerů. Multiplayer je frustrující a rád na něj zapomenu.