Call of Duty: Infinite Warfare – válka mezi nebem a zemí (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Torham  |  17. 12. 2016 11:10

Infinite Warfare je jeden z nejlepších dílů série, aspoň těch moderních (čtyřka a novější). Přináší jeden z nejlepších singleplayerů v sérii a konečně se odhodlává udělat budoucnost pořádně (předchozí "future" díly se odehrávaly pouze na Zemi, nyní konečně jdeme do vesmíru - a nepočítám tu krátkou epizodku na orbitě Země v Ghosts, kde se střílelo v řídícím středisku orbitální zbraně ODIN).

IW je osvěžující, přináší věci, které jinak tradiční CoD formuli rozmělňují a činí ji více stravitelnou. Jackal combat mi výrazně připomněl stařičké vesmírné hry, na které já osobně nedám dopustit - Descent, Conflict Freespace, Wing Commander a další; i když je znatelně jednodušší než space simy, je to zábava a adrenalin. Ovládání mi problémy nedělalo, když tak se dá poladit. Boj v nulové gravitaci dává klasické CoD hratelnosti nový rozměr a činí ji zábavnější (včetně užití grappling háku). A konečně IW má jako první CoD rozumně funkční stealth systém, takže stealth mise jsou zábava a nechávají postup ve značné míře na hráči (může se plížit a škodit postupně nebo se na vše vykašlat a všechno vystřílet natvrdo).

Kampaň je výborná, dlouhá (asi 10 hodin se všemi vedlejšími misemi, které jsou udělané dobře a jsou zábavné - zde v komentářích vychvalovaný BF1 má kampaň sotva poloviční délky a ještě je to trash), hra má povedené charaktery (Ethan FTW, ale všichni dobráci jsou zapamatovatelní - hlavní charakter Nick Reyes, jeho parťačka Nora Salter, hlavní inženýrka Retribution Audrey Mc Callum, Flight Deck Office Laura Gibson a další...), jen záporáci z teroristicky laděné SDF (Settlement Defense Front) jsou charakterově trošku slabší.

Hra tolik nenudí jako předchozí díly, střídá tempo, je rozmanitá (jednou se procházíte po lodi, pak máte výsadek, jindy zase máte frenetický dogfight ve stíhačce) a každá mise má svůj gimmick, specifikum (např. na Merkuru si musíte dávat pozor na Slunce, neb je z vás karbanátek). Kampaň jede přes pomalu celou sluneční soustavu a rozhodně je co vidět.

Naopak multiplayer je ... jak to říci slušně... rakovina. Přeskinovaný Modern Warfare 2 se všemi jeho chybami a tunami zbytečných killstreaků, které jen rozbíjejí hru.

IW má výborný, zážitkový single s docela smysluplným příběhem a vysokou produkční hodnotou. Rozhodně je daleko lepší než BF1 a v rámci série je to jeden z nejlepších singleplayerů. Multiplayer je frustrující a rád na něj zapomenu.

|   |  Odpovědět
CoD  |  17. 12. 2016 15:06

Singl je prachsprostá nudná koridorová střílečka, jakých vyšlo TUNY. Punc scifi to fakt nezachrání.

|   |  Odpovědět
Torham  |  17. 12. 2016 21:29

Jo. Takže lítání ve stíhačce je koridor... zajímavé. Asi jste tu kampaň nikdy nehrál. Fakt miluji tyhle blbečky, co musí hanit Call of Duty, jen proto, že je to Call of Duty. A to i když se daný díl zrovna povede, jako IW. Single je sice dost koridor, ale daleko zajímavější než ty Vaše TUNY ostatních koridorových stříleček... řekněte mi, v jaké FPS z posledních 2 - 3 let se bojuje uvnitř a na povrchu (tj. ve vesmíru, tedy v nulové gravitaci) velkých vesmírných korábů? IW sérii dost oživil, jen ho všichni nenávidí...

Líbí se mi, jak jsou všichni vylízaní z BF1 a přitom evidentně neznají historii ani skutečnou první světovou válku. Protože to, co je v BF1, NENÍ první světová válka...

|   |  Odpovědět
CoD  |  18. 12. 2016 17:51

Hrál jsem demo na PS4. Kromě pěkný grafiky to v singlu není víc, než nudný velkorozpočtový spektákl. To je taky přesně důvod, proč jsem FPS už dávno přestal hrát. Chápu, že někomu to jako výplach mozku ke štestí stačí, já budu v rámci těch "blbečků" asi spíš náročnější blbeček . Poslední hra, která mě z tohoto ranku zaujala, byla Spec Ops: The Line.

|   |  Odpovědět
Martin  |  15. 12. 2016 14:24

4/5? za co proboha vždyť je to srač.ka. a Krok vzad od Advanced Warfare.

Na abcgames.cz jsou hodnocení od Tiscali Games a Sector.sk a dali 60/65%

A Advanced Warfare 80/85
http://www.abcgames.cz/... Takže IW je srač.ka.

Ale lepší než BO 3 55/60

|   |  Odpovědět
15. 12. 2016 12:18

Nejtrapnejsi titul. S CoD tohle nema nic spolecneho. DICE s novym BF1 zavalelo a sem zvedavy, jak se k tomu postavi Activision v budoucnu. Druha svetova by po dlouhe dobe nebyla spatna, obavam se ovsem, ze uz si nechali ujet vlak. Pokud autor clanku da hre hodnoceni 4/5 , tak asi docasne ztratil smysli !

|   |  Odpovědět
Martin  |  15. 12. 2016 14:26

Tak BF 1 Dostalo od Tiscali a Sektro.sk 95/90%