Proč vychvalovat Battlefield? Obě hry mají něco do sebe, obě mají své chyby. MW3 s tím prodejním rekordem ukázal, že lidé CoD prostě kupují a že ani zastaralost technického zpracování či jen minoritní změny MP tu lavinu nezastaví.
Prakticky jediné, co se mi na MW3 líbilo, jsou určité změny v MP (hlavně poinstreaks - do killstreaků se počítají i objectives - to ale mohlo přijít už dávno) a pak také dvojka Price i starý engine také udělal své, v řadě těch nadupaných scén si sahá na dno a je to opravdu vidět. Fakt nevím, jaktože IW nedokáží udělat rozumné kouřové stopy po RPG/raketách, vždyť v CoD1/UO měli na svoji dobu dosti luxusní efekty kouře, raket či explozí. Tohle působí stylem "meeeh..." a s Frostbite 2 se to srovnávat nedá.
Mám i Battlefield a ten má také své mouchy (např. kooperaci zabil příliš malý počet misí). Ale hlavně je to svým pojetím absolutně odlišná hra, která zůstává při zemi a snaží se o realismus v rozumné míře. CoD naopak přehání až to není chutné a předvádí bazilion logických nesmyslů (pikantní je, že oni IW a Sledge asi neví ani ťuk o vojenské technice, kterou do hry modelovali... v RL nikdy nepotkáte Abrams s minigunem a nikdy se nestane, aby Black Hawk s blbým minigunem prosvačil tři těžce obrněné Hindy)