Call of Duty: Multiplayer k Infinite Warfare je jak samostatná hra

vytisknout velikost písma
Z videa zachycujícího prvky multiplayeru v novém Call of Duty odehrávajícím se v blízké budoucnosti běhá místy mráz po celém těle. Pojďme si jej představit blíže.

Drsňáci, svaly, pokročilé exoskelety a masivní vesmírné bitky. Pro celou sérii Call of Duty platí v zásadě stejné pravidlo. Již řadu let přináší kvalitní bojovou akci. Od dílu Modern Warfare je zaručena i jistá autonomie multiplayeru, kvůli kterému řada hráčů hru tak zbožňuje a s trochou nadsázky by se dal považovat i za samostatnou hru. Novoty mu oproti singleplayeru rozhodně nechybí.

Infinity Warfare nabízí futuristicky zpracovaný design nejen vybavení, ale i všeho kolem vás. Vesmírné bitky budou sváděny za pomoci stovek zbraní dostupných během kampaní a tudíž se občas stane, že někoho usmažíte na uhel, zatímco dalšího rozcupujete Black Hole granátem. Zkrátka sci-fi diskotéka.

V době, kdy DICE vydává Battlefield 1 zasazené do první světové války se Infinite Ward pouští do herního žánru z opačné strany spektra a tou je futuristické sci-fi. Vizualizace a celkový herní design tento princip splňuje dozajista plnohodnotně, takže i multiplayer dostane nějaké to ozvláštnění, aby se mechaniky vyrovnaly s tím, v jaké době se celá hra odehrává.

125.jpg120.jpg121.jpg124.jpg

V multiplayeru toho bude víc

Studio Infinity Ward před pár dny vydalo video, kde se představuje sekce multiplyeru, která bude u tohoto dílu velmi pokroková. Nejenže vlastníkům PlayStation VR nabídne speciální misi jménem Jackal Assault, ale rozšíří i obsahovou stránku o odlišnosti vůči hře pro jednoho hráče. 

V obecné rovině umožňuje multiplayer Call of Duty: Infinite Warfare hráčům upravit způsob hraní ve smyslu craftingu zbraní a modifikací, tak jak to v dřívějších dílech nebylo možné. Všechno kolem vybavení, zbraní a taktiky se bude odvíjet právě od modifikace každého Rigu, což je exoskelet, který definuje vaší specializaci.

V multiplayeru budeme mít celkem šest Rigů, tedy obleků na jejichž základě se ve hře identifikují role jako: Warfighter, Merc, FTL, Stryker, Pahantom a Synaptic. Tyto specializace byly navrhnuty v klasickém stylu válečných co-op her a jejich pointou je, aby hráč operoval s proměnlivými atributy.

109.png110.png111.png112.png113.png114.png

Každý Rig umožňuje použít Playloady a Traity v různých kombinacích, což jsou jeho zvláštní schopnosti díky kterým je zaručen odlišný styl hry.  Playloady mohou být pak silné zbraně nebo dovednosti, kdežto Tratiy mohou představovat různé odolnosti, vylepšení či další sortu dovedností. 

Před každou bitvou si hráč vybírá vždy jeden Playload a Trait se kterými půjde do hry a při dalším matchi může zkusit zase jinou variaci, nicméně pointou je umět si vybrat a skloubit to s vhodným herním stylem. 

Čekají nás také klasické scorestreaky, jenž se nám představí v různém mixu všech možných variací a za úchvatnou likvidaci nepřátel bude hra hráče odměňovat. Veteráni se pak budou moc obrátit i ke klasickým UAV či Counter UAV scorestreakům.

126.jpg

Hlavně mít osobitý styl

Zbraně se zde dělí na primární a sekundární a budou kombinací známých střelných zbraní, zbraní na blízko, těch energetických a v poslední řadě budou ve hře i tajemnější Prototype guns se speciálními sloty, díky kterým si hráči budou moc svůj herní styl ještě více uzpůsobit. 

Podstatně novou částí Call of Duty je crafting věcí. Ten je v Infinite Warfare dotažen do velmi kvalitní podoby, kdy je možno v rámci měny Salvage kombinovat, stejně jako dovednosti, různé modifikace ať už se jedná o Rig či zbraň.

Za Salvage měnu je možno vytvářet Prototype zbraně, které budou asi hodně žádané. Bude to díky speciálním Gun perkům majícím za úkol zvýšit potenciál těchto zbraní ve hře a tudíž budou v hledáčku nejednoho hráče.

Novinkou do módního portfolia je pak možnost vyvolání namakaného a těžce obrněného robota R-C8. Ten může hlídat hráčova záda ve chvíli, kdy bude řešit jiné věci a dávat mu tak jistý sentry mode, což některým zvýší rentabilitu ve hře. 

Pokud už nemístně slintáte, tak pro vás máme dobrou zprávu: Betatest multiplayeru k Infinity Warfare začíná již 14. října!

zdroj: VG247, PCGamer

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, které už nechceme zažít

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, kte…

O tom, jak jsou hry někdy brutální a zvyšují agresivitu u lidí, kteří je hrají už bylo napsáno mnoho. A protože my hráči víme, že je to naprostá kravina, užijeme si teď spolu 10 nejbrutálnějších smrtí ve hrách.

20.  4.  2017 | | 5 N/A
Nadšenec si doma postavil závodní simulátor za 600 tisíc. Rallye je jak skutečná!

Nadšenec si doma postavil závodní simu…

24.  4.  2017 | | 21 N/A
OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Raider přímo v prohlížeči

OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Rai…

25.  4.  2017 | | 5 N/A
8 kultovních starých her, které rádi paříme doteď

8 kultovních starých her, které rádi p…

Všechny jsou staršího data. Většina z nich začíná číslovkou devatenáct a některé už bez DOSBoxu nespustíte. Nejsou sice už tak graficky vybroušené, ale baví nás dodnes.

28.  4.  2017 | | 20 N/A
GTA 5 můžete značně vylepšit, originál je jen začátek (galerie)

GTA 5 můžete značně vylepšit, originál…

Komunita moderů často dokáže životnost hry prodloužit neuvěřitelným způsobem. A u Grand Theft Auto to platí desetinásobkem. Rozhodli jsme se dát dohromady ukázku těch nejhezčích modifikací, které doposud byly vytvořeny.

21.  4.  2017 | | 13 N/A
9 herních restů minulého roku, které musíte dohnat

9 herních restů minulého roku, které m…

Uplynulý rok byl opravdu nabitý hity. Co ale podle nás nesmíte minout ani za boha? Čtěte dál.

26.  4.  2017 | | 8 N/A
7 kultovních herních pecek, které chceme zpátky

7 kultovních herních pecek, které chce…

Remaky a remastery v dnešní době vycházejí jak na běžícím páse. Pojďme se tedy podívat na 7 her, které by si ten remaster opravdu zasloužily.

22.  4.  2017 | | 7 N/A
HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pro náročné hráče (recenze)

HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pr…

HyperX má svoji první klávesnici. Vsází na strohý a funkční design v kombinaci s mechanickými spínači Cherry.

25.  4.  2017 | | 5 N/A