Infinity Ward se nebojí, že by zájem o značku upadal.
Infinite Ward nemá strach z toho, že by zájem o Call of Duty upadal, což by mohly naznačovat místy nepřesvědčivé prodeje Modern Warfare 3 (hra se v určitých chvílích prodávala hůře než Black Ops). Podle Marka Rubina, executive producera společnosti, se značka prodává stejně dobře jako kdysi, jen se změnil přístup fanoušků.
„To, čeho jsme svědky, jsou stále větší a větší výkyvy hned ze začátku,“ řekl Rubin britskému Eurogameru. „Prodeje nejsou měnší, spíše naopak, ale dochází k nim mnohem dříve. Lidé se prostě stále více těší na launch hry a po vydání ji mají více v povědomí. Počet předobjednávek je šílený. Kdykoli představíme novou hru, překoná rekordy té předešlé.“
Tak například, Modern Warfare 3 za pouhých šestnáct dní vydělalo miliardu amerických dolarů, čímž pokořilo rekord, který o dva roky dříve nastolil filmový Avatar Jamese Camerona. „Prodeje ani náhodou nekolísají, jen se prostě nahušťují na období po launchi. Nejsou rozprostřeny rovnoměrně jako v minulosti.“
- Ďábelsky ostré tempo
- Pestré střídání prostředí
- Zábavný akční multiplayer
- Chytlavé přestřelky
- Nulová snaha o inovaci
- Kratká kampaň
- Občas zbytečně hloupé scény
- Drobné bugy a glitche