Call of Duty se neprodává méně, prodává se jinak

Infinity Ward se nebojí, že by zájem o značku upadal.

Infinite Ward nemá strach z toho, že by zájem o Call of Duty upadal, což by mohly naznačovat místy nepřesvědčivé prodeje Modern Warfare 3 (hra se v určitých chvílích prodávala hůře než Black Ops). Podle Marka Rubina, executive producera společnosti, se značka prodává stejně dobře jako kdysi, jen se změnil přístup fanoušků.

„To, čeho jsme svědky, jsou stále větší a větší výkyvy hned ze začátku,“ řekl Rubin britskému Eurogameru. „Prodeje nejsou měnší, spíše naopak, ale dochází k nim mnohem dříve. Lidé se prostě stále více těší na launch hry a po vydání ji mají více v povědomí. Počet předobjednávek je šílený. Kdykoli představíme novou hru, překoná rekordy té předešlé.“

Modern Warfare 3

Tak například, Modern Warfare 3 za pouhých šestnáct dní vydělalo miliardu amerických dolarů, čímž pokořilo rekord, který o dva roky dříve nastolil filmový Avatar Jamese Camerona. „Prodeje ani náhodou nekolísají, jen se prostě nahušťují na období po launchi. Nejsou rozprostřeny rovnoměrně jako v minulosti.“

Zdroj: Eurogamer
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Moderní válečná FPS
Výrobce: Infinity Ward | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 8. listopadu 2011
  • Ďábelsky ostré tempo
  • Pestré střídání prostředí
  • Zábavný akční multiplayer
  • Chytlavé přestřelky
  • Nulová snaha o inovaci
  • Kratká kampaň
  • Občas zbytečně hloupé scény
  • Drobné bugy a glitche
Váš názor Další článek: World of Warcraft přestal ztrácet své hráče

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,