Capcom má v rukávu hned několik titulů, postavených na RE Enginu

Nemesis a další chuťovky? Můžeme jen doufat.

Předělávka druhého Resident Evilu byla velmi příjemným překvapením, které jasně ukázalo, že o remaky podobných kvalit tu bude vždy zájem. Není tedy divu, že Capcom zbrojí a chystá hned několik projektu se základem grafického enginu RE. Kromě Resiho byl totiž engine využit také na rubačku Devil May Cry 5 a vypadá to, že poslouží i při vývoji her další generace.

Alespoň to lze vyčíst z finančních výsledků a výhledů vydavatele: "Hry, vyvíjené na základu RE Engine byly kritiky velmi dobře přijaty. Proto jsme už od úvodních fází vývoje enginu plánovali také jeho velkou přizpůsobitelnost a skok do další generace videoher, kde bude určitě jednou z našich silných stránek," píše se ve zprávě

Na oficiální oznámení nových her si ještě budeme muset počkat, již teď ale víme, že jich chystá Capcom hned několik. Je tedy velkou pravděpodobností, že jednou z nich je i předělávka třetího Resiho s podtitulem Nemesis, po které žadoní spousta fanoušků. To samé platí i o návratu legendárního Dino Crisis. 

Snad tedy budeme moudřejší na letošní E3. 

Diskuze (4) Další článek: Chceme být známí respektem k vývojářům, zní ze studia CD Projekt Red

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,