Carmageddon TDR 2000

Hra, kterou předchází pověst krvavé řezničiny. Hra, která jede na základě vlastních dopravních předpisů, z nichž ten hlavní je: Chodci nemají nikdy přednost. Hra, ve které je vaše auto jako děsivý anděl vybaveno po bocích ocelovými křídly smrti. Tento rok nás čeká už třetí dostaveníčko s Carmageddonem a mělo by být zase o kousek lepší.
Carmageddon TDR 2000
Pokud se týče Carmageddonu TDR 2000, asi by udělalo jeho tvůrcům radost zmínit hned na začátku, že nejde o běžný sequel, založený jen na nových technických možnostech a vylepšeném enginu. Carmageddon TDR 2000 by měl obstát jako samostatná hra, která přiláká kromě svých starých vyznavačů i pár těch nových, jimž samotné ježdění nestačí a vyžadují k němu aspoň nějaký náznak příběhu.

Proto vězte, že hra se odehrává v našem světě ne příliš vzdálené budoucnosti. Kriminalita vzrostla na neúnosnou míru a centra některých měst se změnila v semeniště zločinu a násilí. Vysoce postavené moudré hlavy si proto na svých kalkulačkách spočítaly, že ekonomicky je přijde nejvýhodněji, když zastaví nic neřešící přísun nových a nových policistů do tohoto mlýnku na maso, města izolují a ponechají svému osudu. To se samozřejmě neobejde bez protestů, které vyústí až v atomovou válku. V jednom z postapokalyptických měst se potom ocitnete i vy a pokud se budete chtít dostat ven, budete se muset zúčastnit závodů. Jediným pravidlem bude, že žádná pravidla nejsou a jedinou možností, jak přežít, bude poslat někoho do horoucích pekel dřív, než vás tam pošle on.

Tato zápletka, ač ne příliš originální, by měla dát závodům jakýsi řád a strukturu a objasnit, proč se vůbec konají. Jistě se teď najdou mezi vámi tací, kteří z této posloupnosti nejsou dvakrát nadšení. Ale nic se neděje. Kterýkoli závod, který úspěšně dojedete ve hře se zápletkou (Campaign Mode), si budete moci kdykoli sólo zopakovat (Free Play) a navíc i změnit jeho parametry, což zahrnuje počet kol, časový limit, počet soupeřů, stupeň jejich agresivity, počet policistů a také chudáků nic netušících chodců.

Velký důraz by měl být položen na rozmanitost jednotlivých prostředí závodů a tak se například dočkáme levelu, který se mimo jiné odehrává i v kryté aréně tvaru koule. Pokud v ní pořádně dupnete na plyn, vyjede postupně po obvodu této stěny smrti až nahoru…co se stane pak, to už autoři nezmiňují.

Co se týče hardwarové náročnosti, nemělo by jít o nic extrémního. Tvůrci chtějí především, aby se jejich krvavé „Carma-poselství“ dostalo na co největší množství monitorů, a tak byste měli TDR 2000 uhrát i na tom, na čem jste uhráli „dvojku“. Zajímá-li vás pak, kdy že to budete moci ukojit své zvrhlé choutky a vybít si své frustrace ze silničního provozu, věřte, že v SCi stanovili datum vydání už na druhé čtvrtletí letošního roku.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A
Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

Za malý poměr hráček si může herní prů…

11.  9.  2018 | | 15 N/A